English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی تمام زندانیان غیرعمد تا سقف ۲۰ میلیون در قزوین

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با مشارکت ستاد دیه تا پایان سال تمام زندانیان جرائم غیرعمد تا سقف ۲۰ میلیون تومان آزاد می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی ظهر امروز در همایش تجلیل از خیران کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که در دادگستری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خیرین آینه‌ای از بخشش و بزرگی هستند که با کرامت و عمل پسندیده خود، علاوه بر پاداش اخروی نسبت به گره‌گشایی از مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنها گام برمی‌دارند.

وی بیان کرد: بر اساس رایزنی و برنامه‌ریزی‌ها نسبت به اعلام آمادگی یکی از خیرین کمیته امداد  و با مشارکت ستاد دیه قرار بر این شد که تا قبل از پایان یافتن امسال، تمام زندانیان جرائم غیرعمد تا سقف 20 میلیون تومان آزاد شوند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امسال 7 جشن گلریزان در استان برگزار شد تا آمار زندانیان جرائم‌ غیرعمد در استان کاهش یابد که این عمل پسندیده به همت خیرین و نیکوکاران استان رخ داد.

وی افزود: زندان و دوری زندانیان از خانواده‌هایشان منجر به وقوع آسیب‌های بسیاری در جامعه می‌شود که بیش‌تر از همه خانواده‌ها زیان می‌بینند پس باید حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

قدری بیان کرد: بر اساس یکی از روایات، گذشتن از اموال دنیوی نیازمند دلی بزرگ بوده و کار هر کسی نیست و خیرین و افراد نیکوکار با اعمال پسندیده خود در این دنیا، جایگاه اخروی در جوار شهدا و قدم برداشتن در کنار انها را تضمین می‌کنند.

انتهای پیام/

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۵۵
تعداد کلیک: ۱,۲۸۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.