English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

وعده مولوی عبدالحمید برای آزادی زندانیان با مبالغ خُرد

مولوی عبدالحمید با تقدیر از اقدامات ستاد دیه گفت: در راستای سیره نبوی و حمایت از نیازمندان جامعه اسلامی برای آزادی محبوسان زیر 5 میلیون تومان در خدمت این مجموعه مردمی هستیم.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان در دیدار با مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان از حمایت‌های همیشگی مسجد مکّی در راستای حبس‌زدایی و برگزاری جشن‌های گلریزان سطح استان تشکر کرد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در این دیدار با اشاره به اهمیت برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در راستای کاهش جمعیت کیفری اظهار کرد: خیرین ساکن در استان با وجود برخی مشکلات همواره در تمامی ادوار دست نیازمندان را فشرده و منبعد نیز با کمک‌های خود این راه مقدس را که همانا راه پیامبر عظیم‌الشان اسلام است را ادامه خواهند داد.

وی افزود: در روزهای پایانی سال با هدف پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها و همچنین دعوت از عموم افراد برای انجام کارهای خیرخواهانه شخص بنده و دیگر خطباء  در حاشیه برنامه‌های مربوط به نماز جمعه و جماعت نمازگزاران را نسبت به امر انفاق و کمک به زندانیان معسر جرائم غیرعمد که به طور ناخواسته گرفتار زندان شده‌اند ترغیب و تشویق خواهیم نمود.

9

انتهای پیام /

۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۵۸
تعداد کلیک: ۱,۸۱۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.