English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۴۱ زندانی غیرعمد اردبیلی در دو ماه اخیر

مدیر عامل ستاددیه استان اردبیل گفت : در مهر و آبان ماه با همت خیرین خداجو 41 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد این استان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، مسعود انزابی مدیر عامل ستاددیه استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: در دو ماهه اخیر سال جاری تعداد ۵۴ فقره از پرونده ‌های مددجویان جرائم غیر عمد در جلسات ستاددیه این استان طرح گردیده که در نهایت  از این تعداد، ۴۱نفر  واجدین  شرایط از زندانهای استان اردبیل آزادشدند .

انزابی با تأکید بر مردمی بودن ساختار ستاددیه استان گفت: جلسات هیأت مدیره ستاددیه اردبیل هر هفته به طور منظم با شرکت تمامی اعضای آن که از جمله معاریف اصناف تجاری و صنعتی استان هستند برگزار شده و  در قبال این  حضور و  یا وجود صرف وقت بسیار به منظور تحقیق و رسیدگی در خصوص پرونده‌های موجود در این ستاد، هیچ گونه مبلغ و دستمزدی را دریافت نمی‌کنند .

وی با اشاره به غیرانتفاعی بودن همکاری‌ها در این نهاد مردمی ادامه داد: همه اعضای هیأت مدیره ستاددیه استان با وجود داشتن مشغله بسیار  هر هفته راس ساعت ۷:۳۰  صبح  روز دوشنبه  بدون داشتن هیچگونه چشم داشت مادی برگزار شده و  تا گره‌ای از مشکلات هم استانی‌های انقلابی اردبیل که بیشتر بر اثر جهل به قانون یا به سبب بروز یک حادثه ناخواسته راهی زندان شده‌اند، باز شود .

مدیرعامل ستاددیه استان با یادآوری آزادی‌های صورت گرفته در دو ماهه اخیر اظهار داشت :  از ۴۱فقره پرونده پرداخت شده ۶فقره آن مربوط به دلیل محکومیت‌های  دیه و۳۱ فقره مالی و ۴  فقره دیگر مربوط به پرونده‌های مهریه بوده که جمع کل مبلغ بدهی این افراد بالغ بر ۱۳/۵۶۸/۳۲۴/۵۹۹ ریال می‌باشد که از این میزان مبلغ ۴/۸۷۷/۶۹۷/۹۱۲ ریال از شکات و طلبکاران گذشت رضایتمدانه اخذ شده است.

۲ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۰۳
تعداد کلیک: ۲,۵۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.