English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ملاقات مدیرعامل ستاددیه اصفهان با زندانیان غیرعمد زندان مرکزی

مدیرعامل ستاددیه اصفهان با هدف تسریع و تدقیق در پرونده‌های مددجویان جرایم غیرعمد این استان با حضور در زندان مرکزی به گفتگو با محکومان نالی و دیه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، طبق برنامه مدون و جدول زمانی تنظیمی با هدف تسریع و تسهیل در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و همچنین ایجاد زمینه صلح و سازش و اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و اولیاء دم ، جلسه مشترک مدیر عامل و کارشناسان ستاد دیه استان اصفهان با حضور مددجویان جرائم غیر عمد  زندان مرکزی استان در محل سالن اجتماعات شهید مراد خانی زندان مرکزی برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور قاضی ناظر زندان، مدیر زندان و مددکاران زندان مرکزی برگزار شد، مجید احسانی مدیر عامل ستاد دیه طی سخنانی به شرایط اعطای تسهیلات و کمک از ناحیه ستاد  پس از انجام مراحل تحقیق اشاره کرد و دستیابی به این امکانات را برای  واجیدن شرایط و زندانیان نیازمند عمومی اعلام نمود . 

وی افزود: در این جلسه کارشناسان ستاد دیه با  113 نفر از مددجویان جرائم غیر عمد و غیرکلاهبرداری این زندان با هدف ایجاد زمینه آزادی از طریق اخذ گذشت از شکات ، مشارکت مددجویان و اخذ تسهیلات و ... به صورت جداگانه مذاکره گردید .

 گفتنی است در این جلسه با درخواست مدیر عامل ستاد دیه استان و موافقت قاضی محترم ناظر بر زندان به تعدادی از مددجویان به جهت پیگیری پرونده و اخذ رضایت شکات مرخصی اعطا گردید.  

 

۲ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۴۲
تعداد کلیک: ۲,۹۵۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.