English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تسلیت ستاد دیه در پی درگذشت مرحوم اعتمادیان

مدیرعامل ستاد دیه کشور ضایعه درگذشت حاج محمدرضا اعتمادیان از مبارزان انقلاب اسلامی و عضو هیئت‌ مدیره و خزانه‌دار این نهاد حمایتی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، متن پیام تسلیت سید اسدالله جولایی به مناسبت درگذشت مرحوم اعتمادیان به شرح ذیل است؛ با اندوه فراوان مراتب تسلیت کارکنان ستاددیه کشور در غمِ فراق آن مجاهد صادق و یار صدیق رهبری را به محضر دوستدران آن فقیدِ عرض می‌نماید.

رجاء واثق دارد، سال‌ها خدمت خالصانه و ارائه خدمات بی‌شائبه آن مرد الهی در راستای خدمت‌رسانی به مردم‌شریف ایران اسلامی و دغدغه شخصی ایشان در راستای آزادی زندانیان‌ جرایم‌ غیرعمد و البته رفعِ هم و غم از خیلِ‌مستمندان جامعه طی فعالیت ماندگار در ستاد دیه، کمیته امداد و ده‌ها صندوق قرض‌الحسنه و انجمن حمایتی چون باقیات الصالحات ارزشمندی برای آن عزیز سفر کرده باشد. «ان شاءالله»

علی‌رغم مشکلات جسمی حضور مستمر و به موقع ایشان در جلسات  هیات مدیره ستاد دیه کشور و البته هیات امناء آستان قدس رضوی، هیأت امناء مجمع خیرین مسجدساز، هیات مدیره دانشگاه امام صادق (ع)، هیأت مدیره انجمن حامیان توسعه حوزه‌های علمیه، هیأت امناء انجمن جذامیان کشور هرگز از خاطر همکاران و علاقمندان ایشان نخواهد رفت.

امید است بازماندگان بیت معزّی بر تقدیر حضرتِ حق استوار بوده و مزّین به مقامِ صبر جمیل  باشند که همانا خداوند رحمان  در آیه 156 سوره‌ مبارکه بقره می‌فرمایند «الذین إذا أصابتهم مُّصِیبَةٌ قالو إنّا لله و انّا إلیه راجعون».

انتهای پیام/

۲۹ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳
تعداد کلیک: ۱,۳۱۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.