English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حاج محمدرضا اعتمادیان یار دیرینه انقلاب درگذشت + عکس

حاج محمدرضا اعتمادیان از مبارزان انقلاب اسلامی، عضو هیئت‌ مدیره و خزانه‌دار ستاد دیه کشور، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حاج محمدرضا اعتمادیان، از مبارزین انقلابی که در دوران تبعید امام خمینی(ره)، با مسافرت به نجف، پیام‌های ایشان را به انقلابیون منتقل می‌کرد و سابقه مبارزات سرسختانه با رژیم پهلوی را در کارنامه خود داشت، عصر چهارشنبه (26 دی ماه) دار فانی را وداع گفت.

اعتمادیان پس از پیروزی انقلاب در مسئولیت‌های مختلفی چون عضو هیات مؤسس، هیات امناء و هیات مدیره ستاددیه کشور، عضو هیات امنای آستان قدس رضوی، عضو هیأت امناء مجمع خیرین مسجدساز، عضو هیات مدیره دانشگاه امام صادق (ع)، عضو هیأت مدیره انجمن حامیان توسعه حوزه‌های علمیه کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور داشت.

سید اسدالله جولایی مدیرعامل و اصغر جهانگیر عضو هیات مدیره و رییس سازمان زندان‌ها هر کدام با ارسال پیام تسلیت ضایعه فقدان این شخصیت ارزشی را جبران ناشدنی اعلام داشتند.

در بخشی از پیام رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور آمده است «خبر درگذشت یاردیرین انقلاب و مجاهد بزرگ شادروان حاج محمدرضا اعتمادیان، که پس از عمری خدمت خالصانه به جامعه اسلامی دعوت حق را لبیک گفت موجب تاثر و تالم عمیق گردید. فقدان این مرد شریف و پرهیزگار که عمر پربرکتش را صرف خدمت به اقشار مختلف مردم به ویژه در ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد کشور قرار داده بود را به خانواده معزز ایشان، دوستان و آشنایان تسلیت عرض می‌نمایم.»

عضویت در هیأت امناء مهدیه تهران، عضویت در هیأت امناء و هیأت مدیره انجمن جذامیان کشور و همچنین مشاور رئیس جمهور در امور اصناف و بازرگانی به مدت 13 سال در 3 دوره ریاست جمهوری، عضویت در شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی و فعالیت به عنوان معاون نخست وزیر و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه از دیگر سوابق خدمتی مرحوم اعتمادیان است.

گفتنی است، مراسم ختم مرحوم حاج محمدرضا اعتمادیان، امروز شنبه (۲۹ دی ماه) از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محل دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.

a

a

a

a

a 

a

a

a

a

a  

انتهای پیام/

۲۹ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۱۸
تعداد کلیک: ۲,۷۱۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.