English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

افزایش60 درصدی آزادی محکومان غیرعمد در کرمان

خیرین کرمانی از ابتدای سال جاری زمینه آزادی 168 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم نموده‌اند که این آمار نسبت به نیمه سال گذشته رشدی 60 درصدی داشته است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید حجت‌الله موسوی‌قوام مدیر نمایندگی این نهاد مردمی در کرمان صبح امروز در جلسه مشترک خود با مدیرکل زندان‌های استان گفت: از ابتدای سال تعداد 168 بدهکار مالی و دیه با مجموع بدهی بالغ بر 41 میلیارد و 238 میلیون ریال از سطح زندان‌های استان آزاد شده‌اند که در راستای آزادی آن‌ها نزدیک به 60 درصد محکوم‌ٌبه از سوی شکات گذشت شده است.

وی افزود: منابع لازم برای آزادی این تعداد زندانی از محل کمک‌های مردمی ویژه ماه مبارک رمضان، تسهیلات قرض الحسنه بانک‌های عامل و مساعدت‌های ستاد دیه کشور تامین شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه محرم که بخشی از نذورات حسینی معطوف به آزادی بدهکارانِ غیربزهکار می‌شود تعداد 38 مددجوی واجد شرایط دیگر از بند رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

موسوی‌قوام اظهار کرد: هم‌اکنون تعداد 326 نفر زندانی غیرعمد در سطح زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که مبلغ مورد نیاز برای آزادی رقمی معادل 90 میلیارد ریال برآورد می‌شود، موضوعی که اگر یاری طلبکاران خصوصی شامل حال این دسته از بدهکاران شود قطعا زمینه آزادی مددجویان یاد شده با رقم کمتری محقق خواهد شد.

انتهای پیام /

۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۷
تعداد کلیک: ۱,۱۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.