English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هزینه درمان سرطان پسر ، پدر را روانه زندان کرد

حاج عباس مرد عائله‌مندی است که به علت محکومیت مالی ناشی از مطالبه سه فقره چک و مطالبه کلیه خسارات قانونی ناشی از این تعهد، از شهریور امسال تاکنون در زندان است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، «عباس-ت» سرپرست خانواده ۵ نفره است به دلیل تامین هزینه‌های درمانی فرزندش که دچار بیماری سرطان خون است، از چند نفر از آشنایان پولی قرض نموده و در قبال آن یک چک ضمانتی به آن‌ها ارائه می‌کند که همین سند در ادامه بعد از ناتوانی در پرداخت تعهد مالی او را طی احکام صادره از شعبه 25 اجرای احکام شورای حل اختلاف شهرستان تبریز از ابتدای شهریور امسال راهی زندان می‌کند.

طبق استعلام ستاد دیه این مددجو افزون بر این فرزند بیمار، یک دختر دم بخت دارد که با اتکا به واریزی یارانه دولتی در خانه‌ای استیجاری سکونت دارند؛ هرچند سایه پدر این روزها از سر آن‌ها کوتاه است.

این مددجوی 50 ساله، تا پیش از حبس در شغل کارگری ساختمان مشغول بوده ولی اکنون علی‌رغم تلاش‌های بسیار برای عدم زندانی شدن طی حکم اجرای احکام مدنی شهرستان تبریز بازداشت و به زندان مرکزی این استان معرفی می‌شود.

بر حسب اعلام واحدهای اجرای احکام مدنی، مجموع آخرین مانده بدهی نامبرده با احتساب اصل خواسته و خسارت تاخیر و تادیه بر اساس شاخص تورم سال جاری، ۱۶ میلیون تومان بوده که در جلسات صلح و سازش برگزار شده در محل ستاد دیه استان، این میزان به ۸ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

نیکوکارانی که تمایل به کمک به این مددجوی نیازمند دارند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه استان به شماره ۱۰۰۱۰۰ بانک تجارت، ۲۱۲۱۲۱۱۶۸۸ بانک ملت، یا ۰۱۰۶۲۶۰۵۹۷۰۰۷ بانک ملی واریز کرده و برای اختصاص مبلغ پرداختی برای این مددجو، فیش‌ پرداختی را با تحریر موضوع کمک انجام‌شده به شماره ۰۴۱۳۶۵۸۱۳۵۴ دورنگار کنند و همچنین می‌توانند کمک‌های خود را از طریق سامانه پرداخت آنلاین سایت رسمی ستاد دیه استان پرداخت کنند. روابط عمومی ستاد دیه استان آذربایجان شرقی از طریق شماره تلفن تماس ۰۴۱۳۶۵۸۱۳۵۴ پاسخگوی سؤالات شما در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام /

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۴۸
تعداد کلیک: ۱,۲۷۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.