English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 15 میلیارد ریالی صنعتگران تبریزی برای آزادی زندانیان غیرعمد

صنعت‌گران و پیشه وران تبریزی در یازدهمین جشن گلریزان ستاددیه استان آذربایجان‌شرقی با کمک نقدی 15 میلیارد ریالی خود زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم نمودند.
  
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جلسه اخیر هیات مدیره ستاد دیه استان به منظور تسریع و دقیق در خصوص پرونده‌های موجود در این نهاد مردمی، با حضور کلیه اعضاء تشکیل جلسه داد. 
در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام محرمی، مدیرعامل ستاد دیه ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آتی زندانیان واجد شرایط گفت: فرآیند آزادسازی در این استان با همت شاکیان خصوصی پرونده‌ها با سرعت خوبی در حال پیگیری بوده و طلبکاران و اولیاء دم در زمینه آزادی زندانیان نیازمند بیشترین مساعدت را به این نهاد مردمی داشته و دارند.

وی با تقدیر از حمایت‌های همیشگی نیکوکاران استان گفت: در کنار خیرین خداجوی کمک ارزشمندی که ترویج آن نیازمند تبلیغ و البته تقدیر شایسته است، همانا نادیده گرفتن حقوق حقه خیل طلبکاران پرونده‌هایی است که این سخاوت‌ورزی صرفا برای بازگرداندن سرپرستی به آغوش گرم خانواده‌اش یا پایان دادن به انتظار فرزندان همین زندانیان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه سال جاری ما در بیش از 50 درصد از کل بدهی محکومان دیه و مالی ما اخذ گذشت رضایتمندانه داشته ایم، گفت: هم اکنون پرونده 30 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد مردمی با لحاظ همکاری خوب شکات مورد بررسی قرار گرفته و مصوب شد تا با قید الویت نسبت به آزادی و مختومه شدن پرونده آنان اقدامات لازم انجام گیرد.

در ادامه این جلسه رضا جعفری عضو و دبیر هیات مدیره در سخنان کوتاهی گفت: تلاش می‌شود با اطلاع رسانی به موقع به اهالی صنعت و تجار ، زمینه جذب کمکهای بیشتر خیرین استانی را فراهم آوریم.

مهندس جعفری با اشاره به وضعیت خوب ستاد دیه و اقبال خیرین و مردم نوع دوست استان برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد افزود: در یازدهمین جشن گلریزان ستاد دیه استان آذربایجان شرقی موجب مسرت است که صنعت گران تبریزی در بیش از یک و نیم میلیارد تومان کمک مالی مشارکت داشته‌اند .

 

 
۲۵ آبان ۱۳۹۳ ۱۵:۳۱
تعداد کلیک: ۲,۳۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.