English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سایه شوم نوسانات بازار خودرو بر سر بدهکاران مالی

مددجویی که به علت عدم سرمایه کافی اقدام به قرض وجه به صورت دستی و خرید ماشین به صورت چکی می‌کرد، به علت ناتوانی در بازپرداخت بدهی‌های خود از سال 94 در زندان تحمل حبس می‌کند.

به گزارش ایسـنا، محکوم علیه پرونده متولد 1368 و مجرد است و در سال 92 به لحاظ کثرت اعضای خانواده، مشکلات اقتصادی و تحصیل در دانشگاه با سرمایه اولیه ۱۰ میلیون تومانی وارد بازار کار شد و در بنگاه معاملاتی برادرش که دچار اختلال بینایی است شروع به کار کرد.

با توجه به عدم سرمایه کافی اقدام به قرض وجه به صورت دستی و خرید ماشین به صورت چکی از افراد مختلف می کند که با توجه به عدم آگاهی و تجربه در انجام معاملات اتومبیل دچار زیان می‌شود و در بازپرداخت بدهی‌های خود ناتوان می‌شود و با طرح دعوی شکات از تاریخ ۱۹ مهر سال ۹۴ با بدهی ۱۹۵ میلیون تومانی در یکی از زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تحمل حبس می‌کند.

طبق استعلام به عمل آمده از سوی گروه تحقیق ستاد دیه  مغازه مددجو به صورت استیجاری است که بعد از محکومیت به مالک تحویل داده شده است.

محکوم علیه به همراه 6 عضو دیگر خانواده در خانه ای مسکونی و قدیمی تحت پوشش پدر که بازنشسته آموزش و پرورش (معلم ابتدایی) است زندگی می کند  و فاقد هر گونه اموال منقول است.

از کل بدهی این مددجو  مبلغ 150 میلیون تومانش با معرفی مددجو از سوی ستاد به بانک تامین شده است  و مبلغ باقی مانده جهت مختومه شدن پرونده اش ۴۵  میلیون تومان است.

ستاد دیه در این زمینه اعلام کرد، خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه کشور به‌ قرار ۷۴/۷۴ بانک ملت شعبه مستقل مرکزی، ۷۷۷۷ بانک تجارت شعبه مرکزی، ۸۸۸۸ بانک صادرات شعبه مرکزی یا ۵۵۵۵۵ بانک ملی واریز کرده و برای اختصاص مبلغ پرداختی جهت آزادی فرد یادشده فیش‌ پرداختی را با نگارش موضوع کمک انجام‌شده به شماره ۸۸۹۱۶۰۱۱ دورنگار کنند. هم‌چنین روابط عمومی ستاد دیه کشور با تلفن تماس ۱۵ ــ ۸۸۹۱۶۰۱۲ پاسخگوی سئوالات مراجعان در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام/

۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۴۹
تعداد کلیک: ۱,۱۹۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.