English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بیکاری عامل بسیاری از جرم‌ها است

سید مرتضی بختیاری معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور و عضو هیات مدیره ستاد دیه مرکز با حضور در زندان مرکزی تبریز در جمع حافظان مددجوی قرآنی گفت: بیکاری عامل بسیاری از جرم‌ها است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه  کشور، معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با حضور در زندان مرکزی تبریز ضمن بازدید از بندهای مختلف این زندان، با حضور در بین مددجویان قرآنی از تلاش‌های حافظان قرآنی ،مدیر کل، مدیر زندان و مسئولین تلاشگر تقدیر و تشکر نمود.
میر علی اکبر بنی هاشمی مدیر کل زندانهای استان آذربایجان شرقی در ابتداء ضمن خیر مقدم گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته ارائه و در خصوص برنامه های قرآنی و آموزشی مطالبی رابیان کرد و افزود: در حال حاضر  270 نفر از مددجویان  این زندان به حفظ قرآن مشغول بوده و کلاس‌های حفظ و قرائت قرآن کریم به صورت پیوسته و منظم برگزار می‌گردد.
معاون دادستان کل کشور ساعات حضور در جمع مددجویان قرآنی را بهترین لحظه ها دانست و گفت: باید سعی کنیم آخرین راهکار زندان باشد و همه ما باید به سهم خود تلاش کنیم تا ممکن است پای افراد به زندان باز نشود ، چرا که امروزه حکم حبس عواقبش تنها شخصی نبوده و خانواده افراد و به خصوص کوکان این خانواده‌ها نیز گاه غیر قابل باور مجازات شده و عواقب دردناک و اغلب غیرقابل جبرانی متوجه خانواده های این افراد می‌شود.
بختیاری با اشاره به اینکه بیکاری عامل اصلی بسیاری از جرم به شما می آید، خاطر نشان کرد: یکی از رسالتهای ما در داخل زندان این است که اوقات بیکاری افراد را با برنامه‌های هدفمند، به خصوص اشتغال و حرفه آموزی و برنامه شفاء بخش قرآنی پر کنیم تا به برکت این اقدامات و تاثیر مثبت آنها موجب تغییرات اساسی در زندگی این مددجویان شویم.

۲۵ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۲۸
تعداد کلیک: ۲,۹۱۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.