English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 7 میلیاردی ۳۰ شرکت تولیدی به ستاد دیه کرمان

استاندار سابق کرمان که به تازگی از سمت خود استعفا داده از کمک ۷ میلیارد تومانی 30 شرکت تولیدی در راستای آزادی 200 محکم غیرعمد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علیرضا رزم حسینی با اعلام این خبر گفت: در زمان حضورم در استانداری کرمان با همت معین‌های اقتصادی استان کرمان در پایتخت علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای پیشگیری از وقوع جرایم، با همکاری ستاد دیه و برگزاری جلسه مشترکی با اعضای این نهاد حمایتی در دفتر اینجانب، موضوع جذب حداکثری کمک‌های مردمی در حوزه حبس‌زدایی مطرح و برنامه مدونی نیز برای این منظور تدوین گردید.

وی افزود: در راستای عملی نمودن این طرح با همیاری خیرین ضمن جمع‌آوری مبلغی معادل 7 میلیارد ریال در کمتر از چند ماه و البته مساعدت شکات خصوصی در گذشت بخش قابل توجهی از میزان محکوم‌ٌبه، زمینه آزادی 187 بدهکار مالی و 12 محکوم به پرداخت دیه از سطح زندان‌های کرمان، زرند، رفسنجان، سیرجان، بم، کهنوج، جیرفت، منوجان، بافت و شهربابک فراهم شد.

استاندار سابق کرمان یادآور شد: این کمک‌ها غیر از کمک‌ 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی خیرین استانی است که در راستای برپایی 22 جشن گلریزان در طول ماه مبارک رمضان جمع‌آوری گردید و از این محل نیز تعداد زیادی از مددجویان تحت حمایت ستاد دیه از بند حبس رهایی یافتند.

انتهای پیام /


۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۰۱
تعداد کلیک: ۱,۰۵۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.