English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیرستاددیه‌سیستان‌وبلوچستان دبیر شورای مبارزه با موادمخدر شد

به منظور اعمال شیوه‌های نوین مبارزه با اقدامات اخیر سوداگران مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، رحمدل بامری به سمت دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، بامری با حفظ سمت خود در نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان در نشستی که با حضور مسئولین کشوری و محلی در محل استانداری برگزار شد به عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر معرفی شد.

نظر به تجارب قبلی رحمدل بامری در فرمانداری شهرستان‌هایی چون ایرانشهر و همچنین فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد دیه این حکم صادر شده و امید است به دلیل رشد مبادلات مربوط به قاچاق مواد در سال‌های اخیر و نیز گرایش بالای جوانان یکی از پهناورترین استان‌های کشور به دلیل فقر و بی کاری به فعالیت‌هایی در این زمینه، مبارزه واقعی و پیشگیری حداکثری را در قبال این پدیده شوم شاهد باشیم.

طبق گزارش معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه معارفه تنها در سال گذشته ۲۳۰ تن از انواع مواد مخدر در این استان کشف و شمار زیادی از خرده فروشان و معتادان متجاهر در این ارتباط دستگیر شده‌اند.

گفتنی‌ است مدیر سابق ستاد دیه سیستان و بلوچستان نیز با عنایت به عملکرد مطلوب خود در ستاد مردمی دیه استان بعد از سال‌ها خدمت در این سنگر با جلب نظر حداکثری اعضای حاضر در آکادمی ملی المپیک  به عنوان دومین رییس فدراسیون بوکس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شد.

انتهای پیام /

۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۸
تعداد کلیک: ۱,۲۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.