English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 5 میلیاردی خیرین شیراز به جشن گلریزان ستاد دیه

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان فارس از کمک 5 میلیارد تومانی خیران در جشن گلریزان امسال در شیراز خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، اصغر تراب‌پور با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان امسال این استان میزبان برگزاری 49 جشن گلریزان خواهد بود، گفت: در آیین معنوی مرکز استان که با حضور جمعی از مسئولین کشوری و نیکوکاران استانی برگزار شد خیرین در یک اتفاق بی‌سابقه رقمی معادل 50 میلیارد ریال تقبل کردند که پیش‌بینی می‌شود با این کمک بیش از ۱۰۰ زندانی واجد شرایط از بند آزاد و تا عید سعید فطر به آغوش گرم خانواده بازگردند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳ میلیارد تومان در جشن گلریزان شیراز جمع شده بود، افزود: امسال بیش  از 2 و نیم برابر پارسال وجوهات جمع‌آوری شده است که بابت این مشارکت مردمی قدردان تک‌تک شرکت‌کنندگان هستیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه فارس یادآور شد: در شرایطی که ماه مهامانی خدا به نیمه رسیده و تقریبا 30 آیین گلریزان برگزار شده اما استقبال عمومی از این مراسم چه در بحث کمی و چه در حوزه کیفی با رشدی روزافزون مواجه شده است که به برکت وجوهات شهرشتان‌های دیگر امید است سال جاری جمعیتی دو برابر مددجویان سال گذشته از بند رهایی یافته و طعم شیرین آزادی را بچشند.

گفتنی است، استان فارس با میزبانی از 1200 زندانی جرایم غیرعمد در رتبه یک کشوری به جهت داشتن بیشترین مددجوی غیرعمد قرار دارد.

a

a

s

s

a

انتهای پیام /

 

۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۰۵
تعداد کلیک: ۱,۹۴۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • علی
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ۰۶:۰۹
  • 0
  • 1
    1

چگونه میتوانم جهت ازادی زندانیها کمک کنم و به کجا مراجعه کنم


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.