English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 114 هزار زندانی غیرعمد با حمایت مردمی

معاون اداری مالی ستاد دیه کشور از آزادی نزدیک به 114 هزار زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای تاسیس این نهاد مردمی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علی مهربان در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان کردستان که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، گفت: سال گذشته به همت ستاد دیه کشور ۱۰ هزار و ۶۷۹ نفر محبوس از بند رهایی یافتند که از این تعداد ۳۳۰ نفر مددجوی زن بودند.

وی میزان بدهی این افراد را رقمی بالغ بر ۹۷۲ میلیون تومان مطرح کرد و افزود: ستاد دیه در سه دهه فعالیت خود به پشتوانه کمک‌های مردمی و حمایت‌های معنوی و مادی مسئولین دلسوز نظام در دوره‌های مختلف و در رأس آن‌ها همیاری دلگرم کننده مقام معظم رهبری از این مجموعه حمایتی توفیق داشته زمینه آزادی نزدیک به 114 هزار زندانی غیرعمدی را فراهم نماید که تمامی این افراد بدون سوء نیت مجرمانه روانه حبس شده بودند.

وی عنوان کرد: روز گذشته در جشن گلریزان استان قم بودم و مردم این استان در دل روزهای گرم و کویری آن منطقه گل کاشتند و عطر بهار را با سخاوت خود به زندانیان و خانواده‌های چشم انتظاری بسیاری هدیه دادند.

معاون اداری مالی ستاد دیه کشور با اشاره به نوع جرایم مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: انسان ممکن الخطاست و احتمال قرار گرفتن هر کدام از ما در چنین شرایطی به دلیل تصادفات رانندگی یا ضمانت کردن از آشنا و دوست ممکن است، با درک همین وضعیت و با استناد به اینکه ناتوانی مالی تمامی افرادی که ستاد دیه آن‌ها به خیرین معرفی کرده به نوعی با تحقیق محرز شده است لذا همیاری از این افراد در این روزهای سال قطعا برکات بسیاری داشته و دارد که آثار آن هم بیش از آنکه متوجه فرد کمک شده شود انتفاع معنوی برای فرد نیکوکار دارد.

مهربان اظهارداشت: در هر تصادف دو طرف وجود دارد که خیران با کمک به زندانیان غیرعمد دو طرف این رویداد را مورد حمایت خود قرار دادند. یعنی اینگونه نبود که برای آزادی یک فرد تنها تلاش کنند بلکه با درک وضعیت خاص یک خانواده داغدار یا مشاهده مشکلات معیشتی و درمانی یک مصدوم سانحه در صدد جبران خسارات مادی و جانی دو طرف یک دعوی برآمده‌اند.

دراین مرایم معنوی کمک ۲۰ میلیون تومانی ستاد دیه کشور برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این استان تحویل مسئولین این نهاد حمایتی در سنندج شد.

a

انتهای پیام /

۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۴۵
تعداد کلیک: ۱,۱۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.