English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهریه 105 همدانی را به زندان برد

مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: در این استان 105 نفر به خاطر عدم توانایی در پرداخت مهریه و نفقه زندانی هستند که این رقم نسبت به سال گذشته رشد بالایی داشته است.

یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با فارس در همدان اظهار داشت: میزان مهریه طبق رسوم و سنن مختلف از هر قشری و خانواده‌ای متفاوت است که سختگیری در این زمینه، امروز به یک معضل جدی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از زوجین به دلیل مشکلات پیش پا افتاده به مراجع قضایی مراجعه می‌کنند عنوان کرد: یکی از بیشترین بحث‌هایی که در دادگاه‌ها شاهد حضور زوجین هستیم بحث مطالبه مهریه است که هر روز نیز در حال افزایش است.

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان یادآور شد: متاسفانه زوجین به دلیل عدم سازگاری و نداشتن تفاهم و بهانه‌های واهی، باعث از هم پاشیدگی بنیان خانواده‌ها شده و ضربه سنگینی را بر پیکره اجتماع و خانواده وارد می‌کنند.

وی افزود: به طور حتم بسیاری از مسائل بین زوجین با گذشت و فداکاری حل می‌شود و آن قدر جدی نیست که به سیستم قضایی کشانده شود.

روحانی منش افزود: اگر زوجین بتوانند با خواسته‌های معقول در کنار هم باشند و توقع زیادی از زندگی نداشته باشند امروز شاهد آمار بالای زندانیان در بحث‌های مختلف خانوادگی از جمله مهریه نخواهیم بود.

وی در پایان سخنانش گفت: در استان همدان 105 نفر زندانی در بحث مهریه و نفقه در زندان هستند که این رقم نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۵۶
تعداد کلیک: ۲,۴۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.