English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک به زندانیان جرائم غیرعمد یک ضرورت شرعی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر ضرورت کمک به نیازمندان و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه رمضان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر دیروز (4 خرداد ماه) در خطبه‌های نماز جمعه تبریز که باحضور پرشور مردم این شهر در مصلای اعظم امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان کمک به ایتام و نیازمندان اهمیت زیادی دارد و انجام به این کار در روایات متواتری توصیه شده است. در این میان چه کسانی اولی‌تر از زندانیانی که ناخواسته و بر حسب بدهی روانه حبس شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری 14 جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: هفته نیکوکاری و ایتام را در پیش‌رو داریم که امید است در این مناسبت تقویمی شاهد برپایی آیین‌های با شکوه گلریزانی باشیم تا از این محل حامی سرپرست آن خانواده‌هایی باشیم که به دلیل عدم پشتوانه مالی در بند افتاده و راهی برای رهایی ندارند.

امام جمعه تبریز برخوردهای نامناسب حکومتی با اسلامگرایان جمهوری آذربایجان را یک اتفاق مذموم برشمرد و بیان کرد: چندی پیش الهام علی‌اف دستور آزادی تعداد ۶۳۰  زندانیان را صادر کرد اما در این دسته تنها 10 نفر مسلمان بودند که ما انتظار داشتیم دینداران بیشتری از حبس رهایی یابند.

انتهای پیام /

۵ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۴۶
تعداد کلیک: ۱,۱۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.