English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آغاز فعالیت پویش ارمغان 3 با محوریت حمایت از زنان زندانی

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: در سالروز وفات حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها پویش ارمغان 3 با هدف حمایت عمومی در راستای آزادی زندانیان زن محکوم به جرائم غیرعمد شروع به کار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی در برنامه زنده «مهمان‌خانه» با اشاره به رشد 20 درصدی برگزاری جشن‌های گلریزان این مجموعه حمایتی نسبت به سال گذشته اظهار کرد: علاوه بر برپایی 377 آیین گلریزان آزادی زندانیان نیازمند محکوم به جرایم غیرعمد در سراسر کشور همزمان با وفات حضرت خدیجه کبری سلام‌الله‌علیها و در روزهای با برکت ماه رمضان، دور سوم پویش ارمغان آزادی با شعار «درد مادران دربند را دریابیم» آغاز و امید است در این کمپین مردمی زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از 170 زندانی زن واجد شرایطی فراهم شود که نه با ارتکاب یک بزه بلکه بر حسب ناتوانی مالی روانه حبس شده‌اند.

وی افزود: با استقبال خوب خیرین خداجوی کشور این سومین سالی است که به طور ویژه به منظور استخلاص این دسته از محبوسان نسبت به برگزاری پویش اقدام می‌شود. برنامه که در سال های 95 و 96 تعدادی زیادی از زنان این سرزمین را در زیر چتر حمایتی خود از بند رهانید.

مدیرعامل ستاد دیه کشور اعلام کرد: در پویش ارمغان یک نیکوکاران مبلغی در حدود ٤٠٠ میلیون تومان برای آزادی ٣٢ زن زندانی و در پویش ارمغان دو نیز اعتباری معادل ٨٢٠ میلیون تومان از سوی هنرمندان، ورزشکاران و عموم مردم نوعدوست کشورمان جمع‌آوری شد که بواسطه این حمایت ١٣ نفر از زنان زندانی محکوم به موضوعات مالی از زندان‌های کشور آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند.

وی ادامه داد: آن‌هایی که تمایل دارند در این برنامه انساندوستانه شرکت جسته و جزو حامیان این ستاد مردمی در حوزه آزادی زنان زندانی باشند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #101* 780* یا شماره حساب ستاد دیه کشور به نام بانک ملی ایران و به شماره حساب 0155550000004 (یا شماره کارت 6037991199517503 ) واریز نمایند.

گفتنی است در راستای حمایت از پویش ارمغان 3 روز شنبه (5 خرداد ماه) با همت عالی نمایش «چشم‌هایی که مال توست» به نویسندگی و کارگردانی بهاره رهنما در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت.

a

انتهای پیام /

۵ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۴۷
تعداد کلیک: ۲,۴۴۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • Norri@yahoo.com
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۴
  • 0
  • 0
    0

به نظر من دستگاه قضایی با اموالی که ضبط میکنه میتونه همه زندانیان رو ازاد کنه


امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.