English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور 300 زندانی غیرعمد در کرمان/ آزادی 252 نفر در سال گذشته

مدیرعامل ستاد دیه کرمان با اعلام آمار 300 نفری زندانیان غیرعمد این استان گفت: سال گذشته ۲۵۲ مددجوی واجد شرایط به همت خیرین آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید حجت‌الله موسوی‌قوام استان اظهار کرد: سال گذشته به منظور رسیدگی به پرونده محبوسان نیازمند 23 جلسه هیات امنای این نهاد حمایتی با حضور رییس کل دادگستری استان، مدیرکل زندان‌ها، مدیرکل کمیته امداد و دیگر اعضای این مجموعه برگزار شد که بدنبال این جلسات تعداد ۲۵۲ زندانی غیرعمد با مبلغ بدهی بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان از بند حبس رهایی یافتند.

وی در تشریح نحوه تامین اعتبارات لازم به منظور استخلاص این فراد گفت: ۱۶۰ نفر از محل کمک‌های خیرین، ۱۸ نفر از محل اعتبارات ستاد دیه کشور، ۱۳ نفر از محل تسهیلات بدون سود بانک‌های عامل و ۱۷ نفر نیز از اعتبارات صندوق تامین خسارت‌های بدنی آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان کرمان با بیان اینکه 70 درصد از مجموع بدهی زندانیان آزاد شده در سال گذشته در قالب گذشت‌های رضایتمندانه به بدهکاران بخشیده شده است، یادآور شد: ۴۴  نفر از افراد یاد شده بدون پرداخت وجهی تنها در قالب جلسات صلح و سازش از حبس آزاد شدند.

وی با تقدیر از همیاری خیرین در راستای حبس‌زدایی از زندان‌ها افزود: برای نمونه در جشن گلریزان ویژه زندانیان نسوان که در آخرین روزهای سال گذشته در شهر کرمان برگزار شد ، زمینه آزادی 8 نفر از زندانیان نسوان با همکاری ادره کل امور بانوان و خانواده استانداری فراهم شد.

انتهای پیام/

۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۰۶
تعداد کلیک: ۱,۲۷۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.