English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

زوج جوان همدانی 2 زندانی غیرعمد را آزاد کردند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان همدان گفت: در آستانه سال نو عروس همدانی با اهدای النگوهای طلای خود و داماد جوان نیز با اعطای وجه نقدی زمینه آزادی 2 زندانی غیرعمد را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یدالله روحانی‌منش با اعلام این خبر اظهار کرد: با کمک این زوج جوان زمینه آزادی یک زندانی بدهکار مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه فراهم گردید و ان دو مددجوی نیازمند بعد از تحمل به طور تقریبی 3 ماه از بند زندان رهایی یافتند.

در شرح محبوس ناشی از تعهد مهریه آمده است «این زوج که پرداخت 114 سکه بهار آزادی را تقبل کرده بود، در روزهای نخست زندگی مشترک خود به علت بروز اختلاف از زوجه جدا شده و در ادامه با طرح شکایت با شکایت، این داماد 29 ساله راهی زندان می‌شود».

مردی هم که به علت ناتوانی در پرداخت نفقه راهی ندامتگاه مرکزی همدان شده بود « فردی 42 ساله است به خاطر مشکلات معیشتی و برکناری از شغل قبلی با اقامه دعوی از سوی همسر چندین ساله‌اش گرفتار بند زندان می‌شود. مردی که طبق تحقیقات ستاد دیه صاحب 2 فرزند 6 و 13 ساله بوده و در غیاب او خانواده‌اش در حاشیه یکی از روستاهای همدان تنها از محل یارانه دولتی امرار و معاش کرده و می‌کنند».

انتهای پیام /

۶ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۲۵
تعداد کلیک: ۱,۷۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.