English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 22 زندانی غیرعمد کرمانی در هفته آخر سال

در واپسین روزهای سال با عنایت به تعطیلات نوروز تعداد 22 زندانی جرایم غیرعمد استان کرمان با الویت سرپرستان خانواده از بند حبس آزاد می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید حجت‌الله موسوی‌قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در آخرین جلسه هیات امناء این نهاد مردمی که در سالن اجتماعات دادگستری کل استان برگزار شد از آزادی 22 مددجوی جرائم غیر عمد به مناسبت ایام نوروز خبر داد.

وی اظهار کرد: مبلغ بدهی این مددجویان رقمی معادل 35 میلیارد و 11 میلیون ریال بود که با تلاش گروه صلح و سازش ستاد دیه و مددکاران خدوم زندان‌ها بیش از 27 میلیارد و 515 میلیون ریال این محکوم‌به از سوی شکات خصوصی گذشت شد.

موسوی‌قوام بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون به برکت وجوهات اعطایی از سوی خیرین تعداد 241 مددجوی جرائم غیر عمد با پرداخت بدهی 66 میلیارد و 108 میلیون ریالی از سطح زندان‌های استان آزاد شده‌اند که تعداد 9 نفر از این محبوسان را  نسوان شامل می‌شوند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یادآور شد: هم‌اکنون تعداد 302 مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که مبلغ یاد شده برای آزادی این افراد 9 میلیارد تومان است که امیدواریم با سخاوت شاکیان و اولیاءدم بخشی از این بدهی در قالب گذشت رضایتمندانه از مجموع طلب‌ها کسر و زمینه آزادی این بدهکاران غیربزهکار فراهم شود.

انتهای پیام /

۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ۰۸:۲۹
تعداد کلیک: ۱,۱۷۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.