English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تامین مانده بدهی 10 زندانی غیرعمد از سوی خیّر سنندجی

کمک 150 میلیون تومانی نیکوکار اهل سنندج مانده بدهی 10 زندانی جرایم غیر عمد را تامین و شرایط آزادی این افراد دربند را تا پیش از ایام عید فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، این خیّر که خواست نامی از او بیان نشود با پرداخت وجوهات اهدایی خود زمینه آزادی 8 محکوم مالی و 2 بدهکار دیه استان کردستان را فراهم نمود.

نیکوکار یاد شده هدف خود را از این اقدام خداپسندانه احیای خانواده‌های چشم‌انتظاری عنوان کرد که در غیاب سرپرست خود متزلزل شده و بیش از هر موعدی در تهدید انواع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات معیشتی قرار دارند.

از ابتدای امسال به همت خیرین نوعدوست تعداد 265 زندانی غیرعمد استان کردستان از بند حبس رهایی یافته‌اند که در کنار حمایت‌های مادی و معنوی نیکوکاران نباید از همیاری شکات خصوصی غافل بود. آن‌هایی که در همین بازه زمانی با چشم‌پوشی از مبلغی معادل 68 میلیارد و 500 میلیون ریال و کاهش مجموع بدهی‌ها تقریبا به نصف، نقش بسزایی در روند استخلاص محبوسان مذکور داشتند.

به گفته مسوولان ستاد دیه کردستان آمار آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان در سال 96 نسبت به سال گذشته رشدی 33 درصدی داشته است.

هم اکنون در شش زندان، دو بازداشتگاه و یک کانون اصلاح و تربیت فعال در استان کردستان در مجموع 300 زندانی غیرعمد با رقم بدهی بالغ بر 25 میلیارد تومان تحمل حبس می‌کنند.

انتهای پیام /

۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ۰۷:۴۴
تعداد کلیک: ۱,۲۰۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.