English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 12 زندانی غیرعمد در یاسوج

در آستانه سال نو و با حضور اعضاء شورای قضایی استان آئین آزادسازی ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آستانه نوروز آیین آزادی ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با حضور رئیس کل دادگستری، مدیر کل زندانها و جمعی از مسئولین قضایی استان در سالن اجتماعات زندان مرکزی یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این برنامه حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه مبلغ بدهی مددجویان آزاد شده رقمی معادل ۱۰۰ میلیون تومان است، افزود: با پیگیری مکرر اعضای هیات امنای ستاد دیه و برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش آزادی این محکومان غیرعمد در زمان کوتاهی تا پیش از نوروز فراهم شد.

وی اظهار کرد: در حوزه حبس‌زدایی مسئولین این استان با عنایت به جمعیت بالای محکومان غیرعمد از ظرفیت‌های قانونی، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره نهایت استفاده را کرده و همیاری خیرین استانی و کشوری جمع زیادی از این بدهکاران از بند رهایی یافته‌اند.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:  در روند کاهش جمعیت زندان‌های این استان از ابتدای سال ضمن اعطای مرخصی پایان حبس به ۵۰۱۳ محبوس و فراهم کردن شرایط اعطای آزادی‌های مشروط، تعداد 120 زندانی غیرعمد با مجموع بدهی بالغ بر 70 میلیارد ریال از بند حبس آزاد شده‌اند.

در ادامه اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندانهای استان نیز در سخنانی بیان کرد: با عنایت به رافت اسلامی و همکاری شکات خصوصی پیش‌بینی می‌شود که از جمع ۶۵۲ نفری حال حاضر زندانیان جرایم غیرعمد کهگیلویه وبویراحمد جمعی تا پیش از سال با اعطای مرخصی موقتا به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

انتهای پیام /

۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۱۶
تعداد کلیک: ۱,۱۹۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.