English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

فروش آثار هنری برای آزادی یک زندانی غیرعمد

در آستانه عید نوروز دانش‌آموزان دبیرستان روشنگر شاهد با برپایی جشنواره دست‌سازه‌ها زمینه آزادی یک بدهکار مالی غیرعمد را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آستانه نوروز دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه روشنگر شاهد (دوره دوم) با برپایی آیین گلریزانی موجبات آزادی سرپرست خانواده‌ای را فراهم نمودند که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی 15 میلیون تومانی خود در بند حضور داشت.

در این مراسم که با حضور جمعی از اولیاء و مربیان این مجموعه آموزشی برگزار شد، بواسطه کمک‌های خالصانه این خیرین آینده‌ساز «محمود- الف» پس از تحمل 5 ماه حبس و دوری از فرزندانش، در روزهای منتهی به عید آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

در سال‌های اخیر، برخی از مدارس استان تهران ضمن هماهنگی با ستاد دیه کشور، به منظور آموزش دانش‌آموزان در انجام مشارکت‌های اجتماعی و نیز نهادینه کردن روحیه بخشش در بین آینده‌سازان ایران اسلامی، با تدوین برنامه‌های فوق‌العاده  مشوق این عزیزان در راستای انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه هستند.

برنامه‌های خودجوشی که تمام عواید آن به طور مستقل یا به مانند این اقدام خداپسندانه دانش‌آموزان دبیرستان روشنگر شاهد به طور مشترک صرف آزادی محبوسان غیربزهکاری می‌شود که نه با ارتکاب فعل مجرمانه، بلکه ناخواسته و به دنبال یک بدهی غیرکلاهبردارانه راهی زندان شده‌اند.

a

a

انتهای پیام/

۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۳۰
تعداد کلیک: ۱,۲۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.