English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

خیاط اهوازی برای رهایی از بند چشم انتظار کمک‌های خیرین است

خیاط اهوازی که به دلیل ناتوانی در فروش البسه تولیدی خود متحمل یک بدهی سنگین شده، روزهایی چند است که به دلیل مانده بدهی 8 میلیون تومانی خود در حبس بسر می‌برد.

به گزارش ایسنا، بانوی اهوازی که صاحب یک فرزند مبتلا به تومور مغزی است، برای تامین مخارج و رفع مشکلات معیشتی خانه‌اش تصمیم می‌گیرد بعد از سال ها کار در خانه و قبول سفارش های موردی نسبت به دایر کردن یک کارگاه تولیدی لباس زنانه اقدام کند.

به دلیل وجود کالاهای ارزان قیمت و بعضا با کیفیت خارجی، اجناس تولیدی این بانو روی دستش می ماند و حتی فروش بدون سود اقلام او را از این گرفتاری بزرگ رهایی نمی دهد. به همین دلیل با طرح شکایت مالک مکان استیجاری و فروشنده چرخ های خیاطی، وی با بدهی 23 میلیونی راهی زندان سپیدار می شود.

 شوهر این مددجو به‌دلیل اعتیاد حتی از پس هزینه های موردی خود بر نمی آید؛ لذا این مددجو بابت الباقی بدهی‌اش که 8 میلیون تومان است از سه ماه گذشته تاکنون در زندان محبوس است.

بر اساس این گزارش، خیرینی که تمایل به آزادی این زندانی نیازمند دارند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با ورود به درگاه اینترنتی به آدرس https://idpay.ir/setad-diyeh واریز کرده و در ثواب این کار نیک شریک باشند.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۵۹
تعداد کلیک: ۱,۱۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • محمود
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ۲۱:۳۸
  • 0
  • 0
    0

شماره کارت و شماره شناسه بدین تا یک میلیون واریز کنم


امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.