English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 8 زندانی غیرعمد با کمک 130 میلیونی بانوان کرمانی

هشت زندانی زنی که با عنوان محکومیت مالی ناشی از جرایم غیرکلاهبرداری در سطح زندان‌های استان کرمان بودند با کمک 130 میلون تومانی خیرین آزاد شدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، با برگزاری جشن گلریزان ویژه مددجویان زن با دستان سخاوتمند بانوان نیکوکار کرمانی تعداد 8 نفر از زندانیان تحت حمایت این نهاد مردمی از بند زندان آزاد و درآستانه نوروز به آغوش خانواده بازگشتند.

در ابتدای این آیین معنوی رمضان امیری، مدیر کل اداره زندانها و نائب رئیس هیات امناء ستاد دیه استان طی سخنانی گفت: مبلغ بدهی این محبوسان واجد شرایط بیش از یک میلیارد و 614 میلیون ریال بود که در فرآیند رسیدگی بحشی از ایم مبلغ از سوی شکات خصوصی گذشت و مابقی اعتبار لازم نیز به طور مشترک از سوی منابع ستاد دیه استان و کمک‌های خیرین خداجو تامین شد.

وی ادامه داد: به برکت همین حمایت‌های مردمی ستاد دیه استان از ابتدای تاسیس خود تا به امروز زمینه آزادی 37 زندانی زن گرفتار در موضوعات غیرعمد را با مبلغ بدهی بالغ بر 6 میلیاردو 375 میلیون ریال فراهم نموده است.

وی اظهار کرد: از کل مددجویان نسوان آزاد شده توسط ستاد دیه استان کرمان 9 نفر بابت ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از تصادفات و مابقی در شمار بدهکاران مالی بودند.

a

انتهای پیام /

۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ۰۷:۱۵
تعداد کلیک: ۱,۰۷۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.