English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

گذشت رضایتمندانه 27 میلیاردی شکات زنجانی

مدیرعامل ستاددیه زنجان گفت: از ابتدای سال جاری، شکات پرونده‌های مددجویان جرائم غیرعمد با گذشت رضایتمندانه خود به مبلغ 27 میلیارد ریال موجبات آزادی حداکثری زندانیان نیازمند این استان را فراهم کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، علی خلجی مدیر عامل ستاد دیه استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت های ستاد دیه که با الهام از فرامین دینی با هدف ایجاد تفاهم، صلح و سازش فیمابین محکومٌ علیه و محکومٌ له و مرتفع ساختن مشکلات محکومین در جرائم غیر عمدی با حمایت های مالی و معنوی تأسیس گردیده ، در کنار دغدغه اصلی خود مبنی بر آزادی زندانیان نیازمند در تلاش است با رعایت شرایط طرفین پرونده‌های قضایی و حقوقی با اتکا به آموزه های دینی با الویت قرار دادن بحث صلح و سازش ، تا حد ممکن بیشترین اخذ گذشت رضایتمندانه را داشته باشد.

مدیر عامل ستاد دیه استان زنجان در ادامه با تبیین اینکه مددکاران زحمتکش زندانهای تابعه و کارکنام خدوم این نهاد مردمی گفت: فعالیت ما به نوعی در ردیف تلاش آمران به معروف و ناهیان از منکر به حساب می‌آید، چرا که فعالیت هر دو گروه بر اساس جلب نظر شکات پرونده‌ها از طریق توجیه دینی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... پایه گذاری شده و این اقدامات مشترک نشأت گرفته از یک فریضه ی مهم الهی می‌باشند.

خلجی با اشاره به فرآیند آزادسازی این ستاد و با مروری کوتاه بر سیر اجرایی پرونده‌های اقدامی 8 ماهه سال 1393 گفت: شکات نجیب، فهیم، قدرشناس و ولایتمدار استان در خصوص پرونده‌های ارجاعی این ستاد را با الهام از سیره نبوی و اخلاق علوی گذشت را بر انتقام ترجیح داده و همکاری بسیار نوعدوستانه ای با مددکاران این ستاد داشته و دارند.

وی اضافه کرد: با این وصف ، شکات عزیز پرونده‌های یادشده به خاطر رضای خداوند و رفاه حال خانواده محکومان چشم انتظار در 8 ماهه سال جاری با گذشت رضایتمندانه و خداپسندانه خود مبلغ 27/933/717/920ریال از حق شرعی و قانونی خویش را گذشت کرده و زمینه‌های استخلاص و آزادی زندانیان و محکومین مالی را فراهم نموده‌اند.

خلجی مدیر عامل ستاد دیه زنجان در پایان از همکاریهای خیرین و نیکوکاران استانی قدردانی کرده و اظهار امیدواری کرد که نیکوکاران و مردم ولایتمدار استان شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریا دل زنجان در ماههای پرفیض محرم و صفر با حمایت های مالی خویش در راستای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمدی از فضایل و کرامات این ماه‌های با فضیلت بهره‌مند شده و با این عمل نوعدوستانه و خداپسندانه ، فرزندان خردسال و همسران بی سرپرست آنها را خوشحال نمایند .

۱۸ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹
تعداد کلیک: ۲,۳۴۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.