English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تلاش برای استخلاص 30 راننده زندانی در استان آذربایجان‌شرقی

نشست مشترک ستاد دیه کشور و صندوق تامین خسارتهای بدنی پیرامون تسریع در روند آزادی بدهکاران دیه ناشی از تصادفات در اداره کل زندان‌های آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در این جلسه که با حضور خشایار جمشیدی، مدیرکل زندانهای استان، علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی، مجید احسانی و علی مهربان معاونین اجرایی و اداری مالی این نهاد مردمی برگزار شد، مدیرعامل ستاد دیه در تبریز طی سخنانی گفت: هم اکنون 30 پرونده مربوط به تصادفات رانندگی در این مجموعه مفتوح است که از این نیمی از این تعداد با حمایت شرکت‌های بیمه‌گر، ۱۳ پرونده از محل منابع صندوق تامین خسارت‌های بدنی ۲  مورد نیز از طریق ارایه کمک‌های ستاد دیه مورد برسی قرار گرفته و ضمن موافثت با اعطای تسهیلات تمامی این افراد تا پیش از نوروز 97 از بند حبس رهایی خواهند یافت.

تقی پور با اشاره به آزادی 340 زندانی جرائم غیرعمد در ۱۱ ماهه سال‌جاری افزود: هم‌اکنون ۵۲۰ زندانی واجد شرایط در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند درصد قابل توجهی از این افراد را بدهکاران دیات فوتی و جرحی شامل می‌شوند.

با عنایت به افزایش نرخ دیه در سال پیش رو مهاونین ستاد دیه کشور تا به امروز به 5 استان سفر داشته‌اند تا آمار این بدهکاران را تا پایان سال به حداقل ممکن کاهش دهند که ششمین سفر بررسی وضعیت این محبوسان در استان آذربایجان شرقی بود.

استان یاد شده در ارتباط با آمار زندانیان ناشی از تصادفات رانندگی رتبه هشتم کشوری را در تعداد کشته‌ها ورتبه ششم را در ارتباط با کمیت مربوط به مصدومان به خود اختصاص داده‌اند.

۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۵۹
تعداد کلیک: ۱,۱۵۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.