English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تقاضای معاون رییس‌جمهور برای مشارکت در آزادی زندانیان غیرعمد

معاون امور زنان ریاست جمهوری گفت: با توجه به جایگاه حساس مادران در خانواده، همیاری خیرین در پویش ارمغان آزادی زنانی را بدنبال دارد که نه با سوءنیت مجرمانه بلکه بدلیل جرایم غیرعمد روانه حبس شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، معصومه ابتکـار اظهار کرد: این پویش مردمی برای دومین سال متمادی با همکاری ستاد دیه و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شده است تا از این محل بانوانی که بابت جرایم غیرعمد در بند حضور دارند، به آغوش خانواده های‌ خود بازگردند. مادرانی که به خاطر مسائل مالی روانه زندان شده و پای‌شان تا به امروز از سفره هفت سین نوروز کوتاه شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ٢٥٠ زن به خاطر مسائل مالی در زندان‌های سطح کشور تحمل حبس می‌کنند، یادآور شد: آزادی این زنان همت همه نیکوکاران و خیران را می طلبد. خیرینی که سال گذشته با کمک 6 میلیارد ریالی خود زمینه آزادی 32 بانوی ایرانی در بند حبس را فراهم نمودند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با تقدیر از هنرمندان و ورزشکارانی که تا به امروز در جهت تبلیغ این پویش به هر نحوی همیاری داشته‌اند، اظهار کرد: سفره‌ای برای آزادی نسوان محبوس گسترده شده است که امیدواریم مردم نوعدوست ایران اسلامی به مانند بسیاری از طرح‌های انساندوستانه دیگر بر سر این خوان نشسته تا ضمن تنعم از این نعمت الهی یاری‌گر مادرانی باشند که فرزندان آن‌ها بیش از هر ایامی حضور آن‌ها را در کنار خود انتظار می‌کشند.

ابتکار ادامه داد: در این حوزه به منظور برپایی مطلوب این پویش با مدیران کل امور بانوان استانداری‌های سراسر کشور هماهنگ شده تا نیکوکاران را برای کمک به این دسته از زندانیان واجد شرایط کمک راهنمایی کنند تا شاید تعداد بیشتری از این زنان از زندان آزاد شوند.

به گفته وی، این پویش در بازه زمانی سالروز شهادت دخت نبوت تا میلاد این بانو با هدف آزادیزندانیان تحت حمایت ستاد دیه برگزار می‌شود و عنوانی که امسال برای آن انتخاب شده این عبارت کوتاه است که تاکید دارد «زندان جای مادران نیست».

نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این پویش از روش های مختلفی چون  وارد کردن کد دستوری #۱۰۱*۷۸۰* و یا شماره کارت ستاد دیه کشور به قرار ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۷۵۰۳ مبالغ مورد نظر خود را واریز کنند.

انتهای پیام/

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۱۰
تعداد کلیک: ۱,۲۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.