English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

عیدی خیرین گلستانی‌ به 33 زندانی غیرعمد

دو هفته مانده تا عید نوروز 33 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان گلستان به همت کمک‌های خیرین آزاد و به آغوش خانواده‌های خود باز خواهند گشت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، هادی هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان با اعلام این خبر گفت: 21 نفر از این افراد را محکومان مالی استان و مابقی را محبوسان ناتوان در پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی و تصادفات رانندگی شامل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مجموع بدهی این افراد رقمی معادل ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است، افزود: با عنایت به فرصت باقیمانده از سال گروه‌های صلح و سازش ستاد دیه با دعوت از شکات و اولیاءدم به میزان ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از مطالبات خود را گذشت کرده و با این بذل و محبت روند آزادی این افراد را تسریع داده‌اند.

هاشمیان با تقدیر از حمایت‌های خیرین و همیاری طلبکاران خصوصی اظهار کرد: هرچند از ابتدای سال جاری تعداد ۲۳۳ محکوم غیرعمد در سایه این همیاری از بند استخلاص یافته و به جامعه بازگشته‌اند اما هم اکنون 380 مددجوی واجد شرایط در سطح ندامتگاه‌های استان تحمل حبس می‌کنند که این تعداد زندانی هرگز زیبنده مردم گلستان نیست.

رییس هیات امنای ستاد دیه استان با اشاره به نشست مشترک این مجموعه حمایتی با مدیران امور شعب بانک‌ها گفت: به منظور اختصاص تسهیلات بدون به زندانیان غیرعمد حال حاضر این جلسه تشکیل شد و درخواست‌ها در زمینه تسهیل در اخذ تضامین مطرح و قول‌های مساعد دریافت شد.

انتهای پیام /

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۳۲
تعداد کلیک: ۱,۱۱۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.