English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 300 زندانی غیرعمد اردبیلی با بدهی 21 میلیاردی

مدیر نمایندگی ستاد دیه اردبیل گفت: به همت خیرین از ابتدای سال جاری تاکنون 300 زندانی جرایم غیرعمد این استان با مبلغ بدهی 211 میلیارد و 388 میلیون ریال از بند حبس آزاد شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، به منظور جلب حداکثری مشارکت‌های مردمی کریم‌الله محبوبی مدیر این نهاد حمایتی با روسای اتحادیه‌ها واتاق بازرگانی استان اردبیل ملاقات کرد.

وی در این دیدارها ضمن تاکید بر نقش اصناف و بازاریان در امر حبس‌زدایی اظهار کرد: نه فقط در امر آزادی دربندان دردمند بلکه در حوزه پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها نیز همواره از همیاری بخش خصوصی بهره‌مند بوده‌ایم که امید است در روزهای باقیمانده از سال برای استخلاص جمع کثیری از محبوسان تحت حمایت این ستاد حمایت بیشتر این تجار را شاهد باشیم.

 مدیر نمایندگی ستاددیه استان اردبیل یادآور شد: به لطف الهی و به برکت حضور خیرین امسال رشد خوبی را نسبت به سال گذشته در حوزه آزادی زندانیان غیرعمد داشتیم که این موفقیت جز اعتماد عمومی به این نهاد حاصل نمی‌شد. اگر چه معیار دقیقی نیست اما حضور مردم و کمک‌های آنان را می‌توان شاخصه‌ای برای ارزیابی عملکرد این نهاد احصا کنیم.

محبوبی در راستای جذب حمایت های خیرین افزود: زندان جای افرادی است که امنیت و آرامش جامعه را به مخاطره می‌اندازد و مردم نباید محکومین جرایم غیرعمد و مالی را به چشم مجرمان سابقه‌دار نگاه کنند . برای همین ما اگر بتوانیم در اذهان جامعه این مقوله را از یکدیگر تفکیک کنیم بدون شک زمینه جذب حمایت‌های مادی و معنوی خیرین بیشتری فراهم خواهد شد.

گفتنی است در نشستهای مشترک با روسای اتحادیه‌های طلا و جواهر، ی تاکسی‌رانی و همچنین رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل  این مجموعه‌های نیز برای حمایت مالی از بدهکاران با مبالغ پایین اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام / 

۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۰۶
تعداد کلیک: ۱,۳۱۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.