English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کاهش زندانیان غیرعمد سیستان‌وبلوچستان به 50 نفر

برپایی گلریزان ویژه ایام‌الله فجر در سیستان و بلوچستان موجبات آزادی 22 مددجوی تحت حمایت ستاد دیه را فراهم کرد که بدنبال برپایی این جشن تعداد زندانیان جرایم غیرعمد استان به کمتر از 50 نفر تقلیل یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی 22 نفر از مددجویان استان سیستان و بلوچستان با مبلغ بدهی بالغ بر 30 میلیارد ریال آزاد شدند که در حدد 20 میلیارد ریال در روند آزادی از سوی شکات و اولیاءدم گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

در ابتدای این مراسم رحمدل بامری، مدیر عامل ستاد دیه استان در سخنانی گفت: در سالی که تنها یک ماه تا انتهای آن باقی است به همت خیرین خداجوی استان موجبات آزادی 121 زندانی واجد شرایط فراهم شده و در صدد هستیم موجودی حال حاضر زندان‌های سیستان و بلوچستان را که با برگزاری مراسم گلریزان امروز به کمتر از 50 نفر کاهش یافته است را از بند رهایی بخشیم.

وی یادآور شد: مجموع بدهی این محبوسان آزاد شده رقمی معادل 10 میلیارد ریال بود که جالب است شکات خصوصی در راستای آزادی این محکومان نیازمند به میزان 72 میلیارد ریال گذشت داشتند. و این با عنایت به شرایط خاص استان بسیار ارزشمند است. اینکه مردم نوعدوست سیستان و بلوچستان با توجه به مشکلات اقتصادی و گرفتاری‌های جغرافیایی با مناعت طبع این گونه از حقوق حقه خود می‌گذرند تا سرپرست خانواده‌ای بعد از ماه‌ها انتظار عزیز دربند خود را کنارشان داشته باشند.

وی افزود: امسال به همت مسئولین قضایی استان و همیاری نیکوکاران میزبان 26 جشن گلریزان بودیم که تعدادی از این مراسم در شهرستان‌هایی چون قصرقند برگزار شد که روزهای قبل آن عملیات‌های انتحاری را شاهد بودیم.

انتهای پیام /

۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۲۵
تعداد کلیک: ۱,۳۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.