English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 25 هزار زندانی با همکاری ستاد دیه و صندوق خسارتهای بدنی

چهار ساله گذشته تا کنون نزدیک به 25 هزار راننده زندانی با همکاری ستاد دیه و صندوق تامین خسارت‌های بدنی از بند حبس رهایی یافته‌اند.

 به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، برای آزادی این محکومان دیات فوتی و جرحی رقمی معادل 27 هزار و 233 میلیارد ریال پرداخت شده است.

در این بازه زمانی علاوه بر حمایت از بدهکاران دیه‌ فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای با همکاری ستاد دیه و این نهاد حمایتی به طور میانگین بالغ بر هشت هزار و 20 نفر از بند حبس رهایی یافته و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

با تصویب تساوی دیه تمامی ادیان توحیدی طبق قانون مابه‌التفاوت دیه زن و مرد با اجرای مفاد تبصره ماده 551 قانون مجازات اسلامی برای نخستین بار در سطح کشور پرداخت گردید که بدنبال این اقدام در راستای جبران تفاوت دیه زن و مرد افزون بر 116 میلیارد ریال از سوی صندوق تأمین خسارت های بدنی پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، صندوق تامین خسارت بدنی به منظور حمایت از حادثه دیدگان حوادث رانندگی در مواردی که مقصر حادثه معلوم نبوده یا وسیله‌نقلیه فاقد بیمه‌نامه باشد، تاسیس شده که بخشی از منابع آن از محل بیمه نامه‌های شخص ثالث تامین می‌شود.

انتهای پیام /

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ۰۸:۰۵
تعداد کلیک: ۱,۲۸۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (1 رای)
  • بهزاد اسدی
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۰۶
  • 0
  • 0
    1

سلام واحترام من بارها پیام وایمیل دادم این آمار فقط آمار این صندوقه شفاها در عملکرد کاملا متناقض وخلاف واقع میباشد این ضندوق با این همه قدمت وسبقه چرا رانندگانی چون پدر ما اسدی ودیگر هکارانشان را به هزاران بهانه واهی دور میزنه کلا مصاحبه های مسولین موجود
پارسال 800 راننده بوده امسال 600 تا بدون اسم زندانی به لحاظ شرایط لیست کنید از استان وزندان وسن معلوم بشه آمار شفاهیست عملکرد ضعیفه بعد اندوخته چهل ساله صندوقه جمع شده به رانندگان زندانی وخانواده هاشون مشغول الذمه هم هستن


امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.