English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 120 میلیونی بانون نیکوکار اردبیلی به ستاد دیه

مدیر نمایندگی ستاد دیه اردبیل از کمک 120 میلوین تومانی کمیته یاوران ستاد دیه استان ویژه بانوان در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، نشست کمیته یاوران ستاد دیه استان اردبیل برای برگزاری دومین همایش بانوان با حضور یوسف خدادادی معاون رئیس کل دادگستری، مراد فتحی مدیرکل اداره زندان‌های استان، نقی موسوی معاون فرهنگی  دادگستری اردبیل و فریبا محمد لو مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل برگزار شد.

کریم‌الله محبوبی در این برنامه با اشاره به آزادی تعداد 297 زندانی غیرعمد در ده ماه امسال گفت: مبلغ بدهی این افراد رقمی معادل  211 میلیارد و 388 میلیون ریال بود که در روند رسیدگی به طور تقریبی نیمی از کل بدهی از سوی شکات گذشت رضایتمندانه شده است.

وی با بیان اینکه 9 نفر از این افراد آزاد شده را زنان شامل می‌شدند، گفت: کمک به زندانیان نسوان از اولویت اصلی نمایندگی ستاددیه استان به شمار می‌آید که در این حوزه با همین دغدغه درصدد هستیم 6 زندانی زن حال حاضر ندامتگاه‌های استان را از بند رهایی بخشیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام آمار 330 نفری زندانیان غیرعمد استان ابراز امیدواری کرد که تاپایان سال آمار زندانیان آزاد شده از طریق نمایندگی ستاددیه استان را به 360 محکوم افزایش یابد.

وی بیان کرد: در دومین همایشی که به مناسبت شهادت حضرت ام البنین سلام‌الله‌علیها برگزار خواهد شد، از چند نفر از مادران معزز شهدای حرم با اهدای لوح، تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام /

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۱:۳۵
تعداد کلیک: ۱,۲۴۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.