English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 215 میلیونی خیرین شهرقدس برای آزادی 22 زندانی غیرعمد

مراسم گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد شهر قدس، با جلب کمک 215 میلیون تومانی خیرین، زمینه آزادی 22 مددجوی تحت حمایت ستاد دیه را فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در این مراسم آیینی که با حضور رئیس دادگستری شهرقدس و جمعی از مسئولین قضایی این شهر  برگزار شد، مصطفی محبی مدیر کل زندان‌های استان تهران در سخنانی گفت: هم‌اکنون ندامتگاه‌های استان تهران با میزبانی از تقریبا 850 مددجوی واجد شرایط در رتبه چهارم کشوری قرار دارد که اید است در ایام باقیمانده از سال و بنا به ظرفیت‌های موجود در پایتخت زمینه آزادی بسیاری از این افراد تا عید نوروز فراهم شود.

نایب رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه تهران با اشاره به تعداد 22 نفری زندانیان زن ناشی از محکومیت‌های مالی غیرکلاهبردارانه اظهار کرد: اگر چه قریب به اتفاق از این دسته از محبوسان ورودی امسال هستند اما با قید الویت در صدد رهایی این زندانیان زن هستیم.

وی با تقدیر از همیاری خیرین در امر حبس‌زدایی افزود: علاوه بر کمک ویژه خیرین در این آیین گلریزان از ابتدای سال جاری تاکنون 44 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این شهر از بند حبس آزاد و به آغوش جامعه بازگشته‌اند.

محبی یادآور شد: حضور مردم و کمک‌های آنان در راستای آزادی بدهکاران غیر بزهکار  برکت فراوانی به همراه دارد که اگر بتوان تاثیرگذاری این قبیل اقدامات را به طور تقریبی احصاء کنیم باید بگوییم آن رضایت خاطر و ذوق باطنی خیرین به مراتب بیشتر در چهره شخص زندانی و خانواده آن فرد  نمود دارد.

وی تلاش‌های رئیس دادگستری و رئیس شواری حل اختلاف شهر قدس را در برگزاری این مراسم قابل تقدیر دانست و گفت: همان طور که نیکوکاران به آن اشراف دارند با آزادی یک زندانی غیرعمد در حقیقت ما یک خانواده را از نابودی و آسیب‌های اجتماعی نجات می‌دهیم و این در شرایطی است که هموطنی که ما آن را با عنوان شاکی می‌شناسیم او و خانواده‌اش هم به حقوق حقه خودشان می‌رسند.

انتهای پیام /

۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۳۳
تعداد کلیک: ۱,۲۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.