English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اقساط جهیزیه پدر روستایی را راهی حبس کرد

مردی که برای تهیه جهیزیه دخترش اقدام به خرید اقساطی کالا کرده بود،‌ به دلیل ناتوانی در پرداخت اقساط راهی زندان شده و چشم انتظار کمک خیرین است.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، زمستان سال 94 بود که حسین آقای 40 ساله به دنبال تامین جهیزیه فرزند دم بخت خود ضمن فروش بسیاری از لوازم غیرضروری خانه، اقدام به تهیه جهیزیه به صورت اقساطی می‌کند.

این کارگر فصلی که صاحب 5 دختر دانش‌آموز  است و در یکی از روستاهای محروم استان کهگیلویه و بویراحمد زندگی می‌کند، پس از تلاش‌های فراوان موفق به تهیه جهیزیه می‌شود و دخترش را راهی خانه بخت می‌کند اما مشکلات معیشتی این مرد عائله‌مند در برهه‌ای، مانع از پرداخت اقساط جهیزیه شده و به دنبال شکایت از سوی فروشنده محصولات خانگی، این شخص از بهمن سال 95 روانه زندان مرکزی یاسوج شده و علی‌رغم تلاش نافرجام کمیته صلح و سازش در اخذ گذشت رضایتمندانه، این مرد آبرومند همچنان در حبس به سر می‌برد.

طبق استعلام گروه تحقیق ستاد دیه، وی شغل ثابتی نداشته و ندارد و تا پیش از این هم عمده درآمد او و خانواده‌اش از طریق مزدهای روزانه‌ای تامین می‌شده که سرپرست خانواده بعد از انتظارات بعضاً طولانی در یکی از میادین شهر یاسوج، از سوی متقاضیان انجام اقدامات کارگری دریافت می‌کرد.

خانه محل سکونت خانواده مددجوی یاد شده، یک چهار دیواری خشتی در روستایی دور افتاده است که امید همگی اعضای این خانه در روزهایی که از وجود سرپرست‌شان محروم هستند، تنها واریزی‌ یارانه دولتی است. مبلغی که شاید بشود گفت نه در شرایط فعلی، بلکه در همه ایام سال چشم و چراغ آن‌ها به حساب می‌آید.

در حال حاضر حسین‌آقا تنها بابت 18 میلیون تومان در زندان به سر می‌برد و برای رهایی از حبس و بازگشت به سوی خانواده، چشم‌ انتظار کمک خیرین است.

نیکوکارانی که تمایل دارند با هر استطاعت مالی در آزادی این فرد نیازمند و آبرومند سهیم شوند، می‌توانند با شماره تلفن 15-88916012 همیار ستاد دیه در این امر خداپسندانه باشند.

انتهای پیام/

۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۴۷
تعداد کلیک: ۱,۲۵۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.