English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مطالبه سکه‌های طلا پای پیرمرد روستایی را به زندان باز کرد

مطالبه مهریه بیست میلیونی از سوی همسر دوم پیرمرد 73 ساله را در شرایطی که وضعیت جسمانی خوب هم ندارد را راهی زندان کرد.

به گزارش ایسنا، حاج صادق پس از فوت همسرش و نیز به دلیل کهولت سن و دشواری زندگی و اصرار اولادش تن به ازدواج مجدد می‌دهد، اما به علت اختلاف سن زیاد، همسرش از او طلاق می‌گیرد و مطالبه مهریه می‌کند.

مددجو به دلیل مطالبه مهریه به مبلغ 200 میلیون ریال از تاریخ سوم آبان ماه سال جاری در زندان بسر می‌برد، البته اصل محکومیتش 114 سکه به علاوه 10 مثقال طلای 18 عیار بود که همسرش فقط مطالبه 20 میلیونی را کرده است.

طبق استعلام به عمل آمده از سوی گروه تحقیق ستاد دیه مددجوی یاد شده متاهل و 73 سال سن دارد که حتی تا پیش از حبس بیکار بود و در منزل اولادش در یکی از  روستاهای کشور سکونت داردمبلغ تامین شده از سوی ستاد 50 میلیون ریال است و این مددجو برای تامین مابقی محکومیتش چشم انتظار یاری خیرین است.

متاسفانه موضوع زندانیان مهریه علی‌رغم افزایش آمار آن‌ در شرایط فعلی به 2666 نفر متاسفانه در روز های اخیر قربانیان خاص پیدا کرده است.

چنانچه در ماه اخیر در همین خبرگزاری (ایسنا) دو پرونده از کثرت پرونده‌های متعدد بازخوانی شد. موضوعاتی که در یکی پیرمرد ٧٢ ساله‌ای با وجود سرپرستی از چهار فرزندش بابت ناتوانی در پرداخت مهریه عروس خود روانه زندان شده بود و دیگری ناتوانی مادرشوهری است که از خرداد ماه سالجاری به دلیل ضمانت از چک‌های پرداختی مهریه پسرش به عروس با عنوان ضمانت مالی از غیر در زندان اراک تحمل حبس می‌کرد.

انتهای پیام /

۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۰۴
تعداد کلیک: ۱,۱۵۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.