English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بدهی 5 زندانی غیرعمد در همایش پیاده‌روی مسجدسلیمان تامین شد

خیرین حاضر در همایش «صبح و نشاط» استان خوزستان با پرداخت مانده بدهی 5 محکوم غیرعمد، زمینه آزادی این مددجویان را فراهم نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، ورزشکاران نیکورکار خوزستانی در همایش پیاده‌روی مسجدسلیمان با اهدای کمک 400 میلیون ریالی خود زمینه آزادی 5 زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند تا به واسطه این حمایت مالی، چهار بدهکار مالی واجد شرایط و یک محکوم به پرداخت دیه از بند حبس رهایی یابند.

قدرت هاشم‌نیا، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خوزستان در بخشی از این برنامه که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شد با تقدیر از همیاری خیرین در راستای حبس‌زدایی از زندانیان غیرعمد گفت: از ابتدای سال 200 زندانی نیازمند با مبلغ بدهی بالغ بر 16 میلیارد تومان به برکت وجوهات مردمی از بند زندان آزاد و به آغوش جامعه باز گشتند.

وی یادآور شد: هم اکنون 300 زندانی غیرعمد در سطح زندان‌های خوزستان در بند حبس بسرمی‌برند که امید است در روزهای باقیمانده از سال با مساعدت نیکوکاران زمینه آزادی نیمی از این افراد از بند رهایی یابند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه اظهار کرد: یکی از نامهایی که به شهر مسجد سلیمان اطلاق می‌شود، شهر اولین‌ها است که دلیل این نامگذاری ورود بسیاری از امکانات صنعتی، دستگاه‌ها، کارخانجات ایران برای اولین بار در این شهر بوده است که البته برخی از این اولین‌ها محدود به مرزهای ملی نبوده و به مانند اولین چاه نفت و کارخانه تولید برق و تله‌کابین در خاورمیانه نام این شهر را همواره شنیده و می‌شنویم. خوب است در حوزه حبس‌زدایی و البته پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان جزو اولین‌ها باشد. یعنی به طور واقعی مانع ورود هر بدهکار غیربزهکاری به داخل زندان شویم.

گفتنی است، ستاددیه استان با دایر کردن غرفه‌ای در این برنامه فرهنگی ورزشی، ضمن اطلاع‌رسانی از عملکرد آزادی‌ها در 10 سال اخیر، با توزیع اقلام فرهنگی و کتابچه‌های آموزشی حضور فعالی در این برنامه‌ صبگاهی داشت.

انتهای پیام /

۷ بهمن ۱۳۹۶ ۰۸:۵۶
تعداد کلیک: ۱,۱۶۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.