English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هزینه ختم یک پدر صرف آزادی 4 سرپرست خانواده شد

خانواده مرحوم علیقلی‌زاده با اهدای هزینه مراسم ترحیم پدرشان به ستاد دیه، زمینه آزادی 4 بدهکار مالی غیرکلاهبرداری را فراهم کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در سال‌های اخیر طبق یک سنت اسلامی بسیاری از خانواده‌ها با اختصاص تمام یا بخشی از مراسم هفتم، چهلم و سالگرد درگذشت عزیزان خودشان موجبات بازگشت سرپرست زندانی خانواده‌های چشم ‌انتظاری را فراهم می‌کنند که نان‌آور خانه نه بر حسب سوء نیت مجرمانه بلکه بر حسب یک اتفاق بدهکار شده و ناخواسته راهی زندان شده‌اند.

گسترش شبکه‌های اجتماعی در کنار همه آثار بعضا مخرب خود این سال‌ها در ترویج یک چنین اقداماتی موثر بوده و هرچند اختصاص‌هایی از این دست برای حل مشکلات زندانیان غیرعمد بیشتر در استان‌های آذری‌ زبان رواج داشته اما امید است به مدد اصحاب رسانه این رفتار حسنه  به یک سنت عمومی در کشور مبدل شود که به طور قطع ضمن احسان مطلوب، این فرهنگ انسانی می‌تواند راهگشای بسیاری از معضلات اجتماعی باشد.

با عنایت به جایگاه چهره‌های مردمی در روند تبدیل این اقدام به یک رفتار جمعی بیش از همه اقشار هنرمندان و ورزشکاران می‌توانند موجد اتفاقات خوب باشند. اتفاقاتی که بنظر می‌رسد برای شخص متوفی هم مقبول‌تر است.

انتهای پیام /

۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۱۸
تعداد کلیک: ۱,۵۶۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.