English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 200 زندانی غیرعمد خوزستانی در 10 ماهه امسال

مدیر نمایندگی ستاد دیه خوزستان گفت: به برکت کمک‌های مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 200 زندانی جرایم غیرعمد از بند زندان آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حجت‌الاسلام قدرت هاشم‌نیا مبلغ بدهی این مددجویان را معادل ۱۵۹ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در فرآیند آزادی این محکومان واجدشرایط به میزان ۱۷ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال به صورت کمک ویژه به زندانیان پرداخت شده است.

وی با تقدیر از همیاری شکات پرونده‌ها در راستای گذشت ۳۰ میلیارد ریالی آن‌ها اظهار کرد: اولیاءدم و بسیاری از طلبکاران خصوصی با وجود اینکه طبق حکم قاضی مستحق مبلغی معین شده بودند اما در راستای حمیات از دربندانِ دردمند بعضا از کل مبلغ و در بیشتر موارد آن‌ها از بخش قابل توجهی از حقوقِ حقه خود چشم پوشی کردند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یادآور شد: از افراد آزاد شده تعداد ۴۹ نفر به علت ناتوانی در پرداخت دیه، ۹۹ زندانی به دلیل محکومیت‌های مالی ناشی از صدور چک و ۳۸ نفر هم به دنبال مهریه‌های پرداخت نشده در سطح زندان‌های خوزستان تحمل حبس می‌کردند.

حجت‌الاسلام هاشم‌نیا جمعیت فعلی زندنیان غیرعمد این استان را ۳۲۵ نفر مطرح کرد و گفت: 81 درصد این آمار مربوط به محکومان مالی است که متاسفانه محبوسان چک با 202 مددجو بیشترین طیف جمعیتی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام /

۲۶ دی ۱۳۹۶ ۰۸:۲۳
تعداد کلیک: ۱,۳۰۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.