English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی روزانه یک زندانی غیرعمد در استان زنجان

مدیرعامل ستاد دیه زنجان گفت: به کمک خیرین استانی از ابتدای سال جاری تا کنون با احتساب ایام تعطیل روزانه یک زندانی غیرعمد از بند حبس رهایی یافته است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علی خلجی امروز با اشاره به عملکرد این نهاد مردمی در 9 ماهه سال جاری اظهار کرد: به برکت وجوهات نقدی نیکوکاران نزدیک به 280 زندانی غیرعمد استان زنجان با مبلغ بدهی بالغ بر 185 میلیارد و 587 میلیون ریال از بند حبس آزاد و در این بازه زمانی به آغوش گرم خانواده‌های خود باز گشتند.

وی با بیان اینکه در فرآیند آزادی این افراد تا میزان 88 میلیارد ریال از سوی شکات گذشت اخذ شده است، افزود: این مبلغ 47 درصد کل بدهی زندانیان یاد شده را شامل می‌شود که خرسندیم در این حوزه تقریبا نیمی از کل طلب را اولیاءدم و شاکیان خصوصی  با رضایت کامل  با تاسی به آیات متقن الهی و روایات متواتر ائمه معصومین به بدهکاران نیازمند خود بخشیده و آن را مطالبه نکرده‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان با اشاره به اینکه آورده محکومان نیز 18 میلیارد ریال این بدهی را تامین کرده است، یادآور شد: این مبلغ به عبارتی شامل 10 درصد کل بدهی زندانیان استخلاص یافته و مابقی مبلغ مورد نیاز هم از محل کمک‌های ستاد دیه و البته حمایت‌های برخی نهادهای متولی در بیمه و کمیته امداد پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه از مجموع زندانیان آزاد شده 10 نفر را زنان تشکیل داده‌اند، گفت: امروز آمار نسوان جرایم غیرعمد در استان هرچند به 4 نفر کاهش یافته اما به دلیل نقش بنیادی زنان در خانواده همین تعداد هم زیاد بوده و در تلاش هستیم با الویت بیشتری ضمن رفع مشکلات قضایی در آزادی هر چه زودتر این محکومان مالی غیرکلاهبرداری گام برداریم.

انتهای پیام /

۱۲ دی ۱۳۹۶ ۰۷:۱۰
تعداد کلیک: ۱,۸۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.