English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هزینه کفن و دفن مرد همدانی را راهی زندان کرد

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: مرد 45 ساله همدانی به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه کفن و دفن همسرش با استناد به سفته ایفا نشده راهی زندان شد.

 

یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این مرد برای تامین هزینه مداوا و کاهش آلام بیماری همسرش که به سرطان مبتلا بود، اقدام به دریافت وجه نقد در قالب قرض از بستگان می‌کند اما زن میانسالش پس از تحمل سال‌ها بیماری، جان خود را از دست داده و این مرد که پولی برای خرج و کفن و دفن همسرش نداشت، مجبور به قرض شده و برای ضمانت در استیفای مبلغ سفته می‌دهد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بدهی این مرد را 21 میلیون و 300 هزار ریال اعلام کرد و افزود: این مرد کارگر فصلی و دارای 2 فرزند خردسال است که پیش از زندانی شدن در منزل پدری خود سکونت داشت.

روحانی‌منش یادآور شد:  پس از تشکیل پرونده قضایی، این فرد به تحمل حبس محکوم شد و از اواسط آذرماه سال‌جاری در بند حضور داشت. به دلیل مبلغ پایین این بدهی هفته جاری پرونده این فرد در این نهاد مردمی تشکیل و تحقیقات میدانی جهت احراز صلاحیت این زندانی با قید فوریت انجام گرفت.

لازم به ذکر است روند رسیدگی به این پرونده به طور خاص با لحاظ شرایط معیشتی فرزندان این مددجو انجام پذیرفته و الا مبلغ میانگین بدهی محبوسان غیربزهکار تحت حمایت ستاد دیه رقمی معادل 20 میلیون تومان است.

انتهای پیام /

 

۱۱ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹
تعداد کلیک: ۱,۶۳۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.