English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 256 زندانی غیرعمد اردبیلی در 9 ماهه سال‌جاری

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل گفت: 256 زندانی جرایم غیرعمد در نه ماهه سال 96 با بدهی بالغ بر 161میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد شدند.

 به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، بیست چهارمین جلسه هیات امنای ستاد دیه استان اردبیل با حضور یوسف خدادادی نایب رئیس هیأت، مراد فتحی مدیرکل زندانها و دبیر و خزانه‌دار، کریم الله محبوبی مدیر نمایندگی ستاد دیه و جمعی از روسای دستگاه‌های اجرایی استان در محل این نهاد حمایتی برگزار شد.

خدادادی، معاون دادگستری استان با ارایه عملکرد این نهاد مردمی در سال 96 گفت: تعداد 256 مددجوی واجد شرایط  که هفت نفر آن‌ها را زنان شامل می‌شدند از محل کمک‌های خیرین از بند زندان رهایی یافتند که 205 نفر از این افراد بابت بدهی‌ مالی در حبس حضور داشتند و مابقی محکومان هم بهدلیل ناتوانی در پرداخت دیات ناشی از تصادفات رانندگی در زندان بسرمی‌بردند.

نایب رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاددیه استان اردبیل با تقدیر از همیاری شاکیان پرونده‌ها در تسریع روند رسیدگی به این افراد افزود: طلبکاران خصوصی با گذشت بخشی از حقوق خود به میزان 48 میلیارد و 395 میلیون ریال نقش اثرگذاری در آزادی  این زندانیان نیازمند داشتند.

وی اظهار کرد: امیدواریم ستاد دیه با پشتیبانی همیشگی خیرین بتواندتا پایان سال مقدمات آزادی یک سوم جمعیت 300 نفری زندانیان حال حاضر ندامتگاه‌های این استان را فراهم نماید.

انتهای پیام/

۵ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۱۹
تعداد کلیک: ۱,۳۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.