English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 200 زندانی غیرعمد استان مرکزی با بدهی 100 میلیاردی

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 200 زندانی غیر عمد در این استان از زندان آزاد شدند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، محمد حسین‌بیگی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 250 زندانی غیرعمد در نقاط مختلف این استان به ستاد دیه معرفی شد که با بررسی پرونده‌های این زندانیان 200 نفر از آن‌ها به برکت کمک‌های مردمی از بند آزاد شدند که این عملکرد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 50 نفری همراه بوده است.

وی ادامه داد: میزان بدهی این مددجویان استخلاص یافته رقمی معادل 100 میلیارد ریال بود که از این مبلغ، 65 میلیارد ریال از سوی شکات و اولیاءدم گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی ادامه داد: 7 میلیارد ریال از این مبلغ بواسطه آورده خود مددجویان و مابقی از منابع استانی و البته در مورد بدهکاران دیات از اعتبارات مصوب صندوق تامین خسارت بدنی تامین گردید.

وی گفت: هم اکنون پرونده 25 زندانی غیرعمد استان مرکزی در این این نهاد مردمی مفتوح بوده و در جریان رسیدگی قرار دارد که امید است زمینه آزادی این افراد که بیشترشان از بدهکاران مالی هستند تا پایان سال راهم شود.

حسین‌بیگی افزود: در حال حاضر 191 مددجوی جرایم غیرعمد ناشی از دیات حوادث کارگاهی، تعهدات مهریه و بدهی‌های غیر کلاهبرداری در زندان‌های استان مرکزی تحمل حبس می‌کنند که میانگین بدهی هر نفر برای آزادی 37 میلیون تومان برآورد می‌شود.

انتهای پیام /

۲۷ آذر ۱۳۹۶ ۰۸:۲۴
تعداد کلیک: ۲,۰۲۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.