English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی زندانیان زن محکوم به جرایم غیرعمد در استان ایلام

در همایش پیاده روی برگزار شده در میدان میلاد شهر ایلام زمینه آزادی دو زندانی زن بدهکار مالی ناشی از جرایم غیرکلاهبرداری فراهم شد.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، همایش پیاده روی «صبح و نشاط» روز جمعه (24 آذر ماه) با حضور جمعی از خیرین ورزشکار شهر ایلام در مسیر میدان میلاد تا دانشگاه ایلام برگزار شد که در حاشیه این برنامه همگانی نیکوکاران با بذل کمک‌های خود، ضمن تامین مابقی بدهی دو بانوی محبوس به جرایم غیرعمد را در این استان فراهم نمودند.

در طول مسیر ستاد دیه علاوه بر دایر کردن سیاه‌چادر موقتی برای جلب مشارکت‌های عمومی، با نصب تابلوهای آموزشی و همچنین توزیع کتابچه‌هایی در رابطه با مقررات مربوط به اوراق تجاری چک و تعهدات مهریه، در این برنامه ورزشی مشارکت داشت.

گفتنی است، با هدف بهره‌مندی از ظرفیت همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط که هر هفته به میزبانی یکی از استان‌های کشورر برگزار می‌شود، 21 مرداد سال‌جاری، مدیرعامل ستاد دیه کشور و رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی با محوریت آموزش آحاد جامعه در راستای پیشگیری از ورود ناخواسته به زندان‌، تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند که بدنبال آن، حضور نمایندگان این نهاد مردمی و ایراد گزارش کوتاهی از نحوه آزادی‌ زندانیان نیازمند بخشی از برنامه‌های ثابت این همایش‌ها تعریف شده است.

s

انتهای پیام /

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۳
تعداد کلیک: ۱,۶۲۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.