English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 114 زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای سال در آذربایجان غربی

مدیر نمایندگی ستاد دیه آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 112 زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی بالغ بر 13 میلیارد ریال از سطح زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یحیی سلطانی با اشاره به تلاش گروه صلح و سازش این نهاد مردمی در راستای تامین منابع لازم برای آزادی این زندانیان اظهار کرد: امسال با همکاری محاکم قضایی ضمن موافقت با مرخصی بیش از 500 نفر از محکومان غیرعمد، تعداد زیادی از واجدین شرایط در قالب کمک‌های بدون سود این نهاد حمایتی از بند آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی آمار جرایم غیرعمد را در این استان 510 نفر اعلام کرد و گفت: 410 نفر از این افراد را بدهکاران مالی ناشی از صدور چک شامل شده و مابقی بدهکاران محکومان پرداخت مهریه و نفقه هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه افزود: طبق گزارش‌ مسئولین ذیربط هر اندازه از آمار خروجی زندان‌ها خرسندیم به همان اندازه از جایگزین شدن این جمعیت استخلاص یافته با زندانیان جدید آن هم در مدت کوتاهی بسیار متاثر می‌شویم. برای نمونه آذربایجان غربی از نظر میزبانی از تعداد محکومان غیرعمد رتبه ششم را در کشور به خود اختصاص داده است، امری که نه فقط تاثر مسئولین بلکه تدبر همه نهادهای متولی را طلب می‌کند.

انتهای پیام /

 

۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۲۶
تعداد کلیک: ۱,۲۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.