English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

خانواده زندانیان غیرعمد بیشتر در معرض آسیب‌ اجتماعی هستند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران با بیان عواقب تلخ ناشی از حبس محکومان جرایم غیرعمد گفت: آسیب‌های روحی و اجتماعی برای خانواده‌های این افراد به مراتب بیشتر از خود زندانیان است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، منوچهر رحمانی با اعلام عملکرد این نهاد مردمی در سال جاری اظهار کرد: به همت خیرین 516 محبوس بدهکار مالی و دیه با رقم بدهی قریب به 30 میلیارد تومان از بند حبس رهایی یافتند که در روند آزادی این مددجویان نباید از همکاری خوب شکات در اخذ گذشت بخش قابل توجهی از رقم بدهی غافل بود.

وی در جلسه اخیر هیات امنای ستاد دیه استان تهران یادآور شد: بدون شک کمک‌های مردمی و بویژه همیاری طلبکاران خصوصی در روند آزادی یک بدهکار غیربزهکار نه فقط کمک به یک فرد یا حتی یک خانواده، بلکه این حمایت‌های مالی به نوعی نجات یک جامعه از سقوط در بسیاری از منجلاب‌های اقتصادی و اخلاقی است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه با اعلام کاهش 200 نفری زندانیان غیرعمد نسبت به مدت مشابه سال 95 یادآور شد: علی‌رغم تلاش‌های این نهاد حمایتی در حال حاضر 715 زندانی غیرعمد در سطح ندامتگاه‌های استان تهران تحمل حبس می‌کنند که 10 نفر از این افراد را زنان شامل می‌شوند.

انتهای پیام /

۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۰۹:۲۴
تعداد کلیک: ۱,۵۱۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.