English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 120 زندانی غیرعمد استان ایلام 8 میلیارد تومان می‌خواهد

مدیر نمایندگی ستاد دیه ایلام با اعلام آمار 120 نفری زندانیان غیرعمد استان گفت: هر چند رقم بدهی مددجویان 16 میلیارد تومان است اما امیدوایم با همیاری شکات این افراد با مانده بدهی 8 میلیاردی آزاد شوند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، علی حسنوند با بیان اینکه استان ایلام تنها یک محبوس زن ناشی از جرایم غیرعمد دارد، افزود: هم اکنون 117 بدهکار مالی ناشی از چک و مهریه به همراه 3 محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی و شبه‌عمد در زندان‌های سطح استان گیلان تحمل حبس می‌کنند که رقم بدهی این افراد طی فرآیند رسیدگی به عدد 16 میلیارد تومان رسیده است.

وی با تقدیر از همیاری خیرین و طلبکران خصوصی در راستای تسریع در روند آزادی زندانیان تحت حمایت ستاد دیه اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری به همت خیرین تعداد 56 زندانی غیرعمد واجد شرایط از بند رهایی یافتند که نقش اولیاءدم و شاکیان در اخذ گذشت حداکثری در خصوص این پرونده‌ها قابل تامل است. با احتساب این همیاری پیش‌بینی می‌شود اگر طلبکاران دیه و بوِزه مالی از 45 درصد حقوق خودشان با عنایت به ناتوانی مالی محرز شده این قبیل محبوسان گذشت نمایند با کمک 8 میلیاردی خیرین می‌توان این افراد آبرومند و بعضا عائله‌مند را از بند رهایی بخشید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه ایلام یادآور شد: سال گذشته 75 زندانی جرائم غیرعمد با تفکیک جنسیتی 4 زن و 71 مرد با مجموع بدهی بیش از 50 میلیارد ریال در این ایلام از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

انتهای پیام/

۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۱۳
تعداد کلیک: ۱,۶۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.