English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 616 زندانی غیرعمد گیلانی با گذشت 70 درصدی شکات

مدیر نمایندگی ستاددیه استان گیلان گفت: در 7 ماهه سال جاری تعداد 616 زندانی جرایم غیرعمد از بند حبس رهایی یافتند که برای آزادی این افراد شاکیان از 70 درصد کل بدهی خودشان گذشت کردند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، حمید کامران‌زاده رقم بدهی این افراد استخلاص یافته را رقمی معاد 41 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با تلاش کمیته صلح و سازش این نهاد حمایتی و همیاری مددکاران زندان‌ها ضمن برگزاری جلسات متعددی با اولیاءدم و شکات خصوصی به میزان 17 میلیارد تومان، یعنی 41 درصد کل بدهی از جانب طلبکاران گذشت رضایتمندانه انجام شد.

وی ادامه داد: مابقی مبلغ مورد نیاز برای مختومه نمودن پرونده‌ها نیز بواسطه تقسیط بدهی از سوی قضات، کمک‌های ستاد دیه کشور و بخشی هم از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت‌های بدنی و شرکت‌های بیمه تامین شد.

وی یادآور شد: در سال گذشته توفیق داشتیم زمینه آزادی802 نفر زندانیان آبرومند تحت حمایت ستاد دیه را با مبلغ بدهی نزدیک به 42 میلیارد تومان فراهم نماییم که مدت حبس 780 نفر از این محبوسان کمتر از یک سال بود.

کامران‌زاده با اشاره به این که آمار آزادی زندانیان در این نمایندگی رتبه بالایی را دارد، گفت: سال گذشته (95) تعدادآزادی زندانیان جرایم غیرعمد در کل کشور 9 هزار و 143 نفر بود که استان گیلان با آزادی 802 زندانی واجد شرایط، 9 درصد از مجموع آزادی‌ها را به خود اختصاص داده بود.

وی با اشاره به برگزاری 11 جشن گلریزان در یازده شهرستان این استان اظهار کرد: ماه رمضان سال 94 تعداد 161 زندانی با مبلغی معادل 317 میلیون تومان و سال 95 نیز تعداد 278 مددجو با رقم بدهی بالغ بر 593 میلیون تومان بواسطه همین کمک‌های مردمی ار بند حبس رهایی یافتند که در مجموع طی این دو سال 439 زندانیان غیرعمد با اعتبار911 میلیون تومانی ستاد دیه طعم شیرین آزادی را چشیده‌اند که از این بابت قدردان حمایت‌های نیکوکاران ملائک کردار هستیم.

انتهای پیام /

۵ آذر ۱۳۹۶ ۰۶:۴۶
تعداد کلیک: ۱,۵۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.