English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نیکوکار همدانی پیرمرد 60 ساله را از بند آزاد کرد

مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: بانوی نیکوکار استانی در آستانه آغاز امامت حضرت صاحب (عج) با حضور در این نهاد مردمی، با قبول بدهی یک زندانی 60 ساله مقدمات آزاد او را فراهم ساخت.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یدالله روحانی‌منش با اعلام وضعیت این مددجوی عائله‌مند اظهار کرد: پیرمرد نهاوندی ساکن یکی از روستاهای همدان است که با ارایه چک اقدام به خرید چند راس گاو می کند اما دام‌های او به علت مصرف آب آلوده یک کارگاه صنعتی تلف شده و این سرپرست خانواده هفت نفره را با بدهی 55 میلیون تومانی روانه زندان می‌شود.

وی ادامه داد: در فرآیند رسیدگی به این پرونده مالی هرچند این بدهکار موفق به تامین هفت میلیون تومان از مجموع کل بدهی می‌شود اما بابت الباقی از مرداد ماه سال جاری ناخواسته گرفتار محکومیت حبس می‌گردد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه همدان با بیان آمار 287 نفری زندانیان جرایم غیرعمد این استان گفت: هم اکنون 160 مددجو بابت ناتوانی در پرداخت بدهی‌شان در سطح ندامتگا‌ه‌های همدان تحمل حبس می‌کنند که نیمی از این افراد را کشاورزان و دامدارانی تشکیل می‌دهند که به دلیل خشکسالی زمین زراعی، سرمازدگی در قبال محصولات کشاورزی و یا بیماری‌ احشام خود بدهکار مبالغی شده‌اند که پرداخت آن‌ها خارج از توان این اقشار آسیب پذیر بوده و بالتبع بابت این مشکل راهی زندان شده‌اند.

انتهای پیام /

۴ آذر ۱۳۹۶ ۰۷:۰۵
تعداد کلیک: ۱,۵۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.